• 瀏覽: 17,125
  • 回覆: 69
+3
希臘和保加利亞之間的天然氣管道10月1日開始商業運作,將有助減低東南歐對俄羅斯天然氣的依賴,並提高能源安全。歐盟委員會主席馮德萊恩(Ursula v



滷味話搶我生意炸咗佢,你班狗腿呢條新線運作即係減少買我代理嘅高價俄羅斯能源

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/821112/希臘和保加利亞天然氣管道開始運作-減低對俄依賴



之前有報道講希臘入左好多俄油...
利用俄油提高能源安全?



價格唔同呢 歐州人一定要上街,根本撳住搶

[ 本帖最後由 Hermas.妹妹 於 2022-10-2 15:27 編輯 ]



馮德萊恩是智障嗎..........!!


原本這條管道是俄羅斯南溪天然氣的計劃.....!!
現在逆向輸入天然氣..........問題天然氣的供應者是誰呀.....!!



[隱藏]
引用:
原帖由 Hermas.妹妹 於 2022-10-2 15:26 發表
價格唔同呢 歐州人一定要上街,根本撳住搶
錢都不是問題........問題是沒有太多的天然氣.........!!

這條保加利亞天然氣管道原本是連接俄羅斯.......由俄羅斯輸入天然氣....!!
再通過希臘港口輸送去其他國家.....!!

現在是反向......由希臘港口輸送去其他南歐國家.......!!
問題就來了..........這巨大的需求量從那個國家供應.......!!
美國本身都唔夠用........如果仲要輸出......就會拉升美國本土的天然氣價錢....!!



引用:
原帖由 songsong17 於 2022-10-2 15:25 發表
之前有報道講希臘入左好多俄油...
利用俄油提高能源安全?
因為希臘有液態天然氣港口..........可以輸入海外天然氣.......!!
原本這是希臘幫俄羅斯出口天然氣的港口........現在是逆向運作.....!!

由出口天然氣港口........變成入口天然氣港口.......!!
當中的價錢差距可以想像....!!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
可唔可以解釋下d天然氣邊度來源


老馮真係當今絕世奇才的人,非常難得


[隱藏]
睇嚟大家都睇到邊個係(炸北溪)最大得益者😂🤣😂🤣


打核戰啦唔好等啦。


時間配合剛剛好


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
呢個白頭阿婆
可能喺老尾註歐盟餓底



[隱藏]
同我爭飯食?老味好快會炸保加利亞天然氣管🤣


主題標籤 #俄羅斯
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]