• 瀏覽: 23,393
  • 回覆: 174
  • 分享: 5
+2
新一期消費券國慶日發放,財政司司長陳茂波今日(30日)在餐飲業活動上表示,連同下星期二重陽節,不少市民都放長周末假期,希望在節日氣氛下,市



新一期消費券國慶日發放,財政司司長陳茂波今日(30日)在餐飲業活動上表示,連同下星期二重陽節,不少市民都放長周末假期,希望在節日氣氛下,市民可以利用消費券開心消費、拉動經濟,也為餐飲零售業帶來更多生意。

陳茂波指,餐飲業一直是本地經濟活動主要一環,疫情持續對業界造成沉重打擊,政府推出不少措施支援業界。面對挑戰,業界展示了無比韌力及在轉變中尋求發展的創造力,透過數碼轉型,運用手機應用程式營運業務,方便點餐及等位等,相信機械人技術、人工智能和大數據等,會被更廣泛應用於餐飲業,以提升效率。

他說,隨著疫情轉趨平穩,只要齊心協力接種疫苗、做好防疫,一定會向復常邁出更大一步,餐飲業復蘇指日可待。

又有錢使啦!大家諗好點用未

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/820658/消費券10-1發放-陳茂波盼國慶重陽利消費-大步復常餐飲復蘇可待?itm_source=universal_search&itm_campaign=hk01&itm_content=all&itm_medium=web



太多限制,削消費力


每幾個月中一次肺炎叫復常?


好L野



買機票


[隱藏]
有消費券, 食餐好d、豪d  


引用:
原帖由 discuss-5 於 2022-9-30 16:38 發表
買機票
共赴温泉



有第二期消費劵用,買新衫新褲新鞋兼食好嘢


如果明天便“12人一圍酒,立即全家出動食一餐!


分咁少,少少少少咁派出黎…
某D人會話「嫌少唔好要丫」
係嫌分太散黎派,唔係嫌少,就係少都係錢係會要既OK?



[隱藏]
仲消乜費,準備到外地食買玩


wechat 有未?


呢條PK


又出來抽水DKLM


到手


[隱藏]
收晒 10k


$1 都未用過 😅



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]