• 瀏覽: 18,043
  • 回覆: 98
  • 分享: 1
+7

服務業在香港難做其中一個原因是面對不少無理取鬧的怪客,一位港女在Facebook群組「馬鞍山之友2.0」公審當區的連鎖米線店,當中提及自己打了百幾次電話,持續時間10幾分鐘,到最後都是打不通電話落單,而要親身去現場買外賣。

從女子上傳的手機截圖見到,她昨日(27日)晚上6時許接近7時連續致電1間米線店共158次,平均每分鐘撥打5至10次,每次都是「已取消通話」作結。

帖文引發網民爭議:


港女面對網民炮轟仍然覺得理直氣壯。


馬鞍山一名女子叫外賣十幾分鐘打158次電話。示意圖片


港女解釋不知道有外賣程式所以不斷打電話去分店落單。示意圖片


港女形容自己的行為是:「珍惜每分每秒唔想第二個人入咗線」。示意圖片

該名港女指「我唔知你哋咩心態!而我心態係我老公揸車返嚟之前我打定電話,然後老公去攞就啱啱好。」她又指位於馬鞍山的米線店經常七點左右就打不通,因為不知道有外賣程式,所以唯有不斷打電話。最後又指:「我就係知佢得一條線,所以珍惜每分每秒唔想第二個人入咗線否則我有可能要再打多15分鐘!」。

該帖文引來網民炮轟,認為港女行為無理取鬧,港女就辯稱:「我想講我已經好克制!如果你哋真係馬友!唔該留返啲口德!特別係管理員,估唔到有人會咁講嘢!」,最後仍然死撐不明白自己影響了誰。

有網民直指:「叫碗麵10幾分鐘喪打158次電話去XX,有病嘅就唔該去睇醫生!」。

繁忙時段叫外賣又等唔切,就自己落街買啦!!

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/2375905/即時-港聞-Juicy叮│叫外賣十幾分鐘連打158次電話-港女公審米線店反捱轟

[ 本帖最後由 maomao_mc 於 2022-9-29 13:53 編輯 ]



條女擺明心理有問題啦
正常人打左3-4次電話無人聽都唔會再打
打百幾次擺明心理變態,撐條女班友都唔知咩心理



條女有病 


佢嘅戇鳩唔係扮, 係真戇鳩.


[隱藏]
等食米線會令條女變態


一係唔去覆診,覆咗又唔食藥


從女子上傳的手機截圖見到,她昨日(27日)晚上6時許接近7時連續致電1間米線店共158次,平均每分鐘撥打5至10次,每次都是「已取消通話」作結。


條友應該有病



自己落街買啦! 又要懶!  


有food panda 俾多幾十蚊有專人幫你去現場買


[隱藏]
死港女連食都懶。都係個句,掛十幾廿個光酥餅係條頸度算啦


人蠢真係無藥醫 …… 蠢唔係罪,唔知錯先係大罪


唔通佢有份打



馬鞍山之前已宣告獨立,如馬鞍山國民都唔撐,證明港女只係基於理念落order,並非真心幫襯


引用:
原帖由 屙唔出屎 於 2022-9-29 14:48 發表
有food panda 俾多幾十蚊有專人幫你去現場買
你有小小誤會港女,港女追求完美
要米線店電話接通,根據佢老公揸車返屋企前比佢老公攞到,一分鐘都唔好等。全程操控



[隱藏]
呢類港女係香港比例都好高


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]