• 瀏覽: 2,342
  • 回覆: 10
聽我老友 Eddie 講
公投一通過
美英歐日同時間會出冰

睇下我老友 Eddie 呢次會唔會又炒車先





烏克蘭4個親俄或俄軍控制的地區9月23日至27日舉行入俄公投,在27日結束。俄羅斯選舉官員27日表示,點票結果顯示這些地區全部支持入俄。烏克蘭與西方多國已表明不會承認這個公投。

俄羅斯選舉官員在投票結束數小時後公布點票結果,指扎波羅熱(Zaporizhzhia)地區93%人支持入俄,南赫松(Kherson)地區87%人支持入俄,盧甘斯克(Luhansk)98%人支持入俄,頓涅茨克(Donetsk)99%人支持入俄。

位於烏東的頓涅茨克、盧甘斯克、烏南的赫爾松州和扎波羅熱州9月23日起舉行加入俄羅斯聯邦的公投,這些地區。烏克蘭與西方多國早前已強調不會承認公投結果,並批評是虛假公投。

這次公投引起的爭議,也包括有當地人表示俄軍士兵攜投票箱逐家逐戶敲門要求居民投票,指目的是為了「安全」。英國廣播公司(BBC)引述安赫德一名居民指,他看見持槍的俄羅斯士兵上門收集選票:「他們會告訴你,必須口頭回答支持或否,士兵們會在紙上記下答案。」
原文網址: 烏克蘭︱4個俄控區辦公投 官員:全數支持併入俄羅斯 | 香港01 https://www.hk01.com/article/819601?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/819601/烏克蘭-4個俄控區辦公投-官員-全數支持併入俄羅斯



四區烏民可以即時脫烏入籍俄羅斯,不願意入俄的咪去搵亞私機哥囉,反正烏黑蘭咁大,總有地方可以安置架嘛,打咗咁耐,都唔知幾多烏民被安置去唔同國家避難啦,後生d咪安排去做烏軍抗俄做炮灰囉,私機哥絕對唔會待薄佢哋嘅!


俄佬講明自衛會用核招巴入侵者,聯合國已知,宣戰一方都知,老美甘L錫身吾會落塲硬碰,衹會推on9狗仔核歐豬出黎做前卒,到時歐豬會點應付?各狗仔一聞到核囉味會亡國,一定同老美割席,到時候好能好睇,各歐豬核國盟友一定離心,拭目以待。

[ 本帖最後由 甩轆 於 2022-9-28 08:06 編輯 ]



正常人都唔想再俾果戲子司雞管治啦


[隱藏]
恭喜四州人民可以回歸祖國


民主投票 民意清楚 想加入俄羅斯..


有好戲睇


引用:
原帖由 飛天盒仔 於 2022-9-28 07:39 發表
聽我老友 Eddie 講
公投一通過
美英歐日同時間會出冰

睇下我老友 Eddie 呢次會唔會又炒車先

...
4烏人民公投入俄,但老尾同西方國家唔打算承認民主人公投結果,咁叫你老友Eddie同佢班首粥情何以堪😂🤣😂🤣😂首粥呀,仲講民主喎,我呸🙄



支持工投 支持俄羅斯


[隱藏]
引用:
原帖由 touya08 於 2022-9-29 08:06 發表

4烏人民公投入俄,但老尾同西方國家唔打算承認民主人公投結果,咁叫你老友Eddie同佢班首粥情何以堪😂🤣😂🤣😂首粥呀,仲講民主喎,我呸🙄
咁你咪即係贊成香港公投,嘩!
國安侍候



樓主老友eddie完全接受唔到烏區人民行使民主公投意願,民心完全歸向俄羅斯!
eddie仔只有將自己嘅不滿情緒,發洩喺狂開on9 post,並加強滅聲對其不同意見嘅正常人身上。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]