• 瀏覽: 49,225
  • 回覆: 277
  • 追帖: 1
  • 分享: 6
+2
杜魯多取消出席安倍國葬  G7首腦全數缺席加拿大總理杜魯多,為應對颶風菲奧娜帶來的災情,決定取消出席已故日本前首相安倍晉三



加拿大總理杜魯多,為應對颶風菲奧娜帶來的災情,決定取消出席已故日本前首相安倍晉三的國葬。 安倍的國葬星期二在東京武道館舉行,杜魯多不去日本,意味七國集團首腦全數缺席安倍的葬禮,美國方面,由副總統賀錦麗出席。 加拿大東部沿岸地區,在菲奧娜吹襲下,出現房屋倒塌及停電,不少居民要避難,杜魯多在記者會上表示,颶風為加拿大帶來嚴重破壞,他會留在國內,全力支援國民。


G7仲有架仔國, 大麻國總理見到人人都唔去, 就立即搵個理由縮沙唔去, 即係只有架仔自己玩崩周.
仆你個臭街杏加橙, 架仔國要為一個過氣首相辦國葬, 三陪係畀自己國人射殺唔係壽終正寢, 根本就荒天下之大謬, 架仔國內日日都有人示威遊行反對.
中國一定唔派官出席, 至多都係派駐日大使館的低級員工去簽個名.  

新聞來源連結:
https://www.881903.com/news/international/2458167/杜魯多取消出席安倍國葬-G7首腦全數缺席



人走茶涼


道友多正苦惱用乜藉口唔去,今次真係天助我也。


呵呵⋯可能擔心遇怪事,留給男人麗自己表演 


[隱藏]
梗係唔去,一陣去到被射殺,又順便同安倍享用國葬啊!?


之前柴哇哇趁墟咁貪口爽,依家發覺原來無乜人捧場嘅,梗係縮得就縮啦


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
豬柒唔去冇緊要,大量港燦會凖備去哭喪。


安排人家坐巴士來,吾like,吾來呀。


[隱藏]
引用:
原帖由 天無眼 於 2022-9-25 19:41 發表
豬柒唔去冇緊要,大量港燦會凖備去哭喪。
豬柒唔去



據說中國會派出政協副主席 萬鋼,政協有十九幾個副主席,何厚華和梁振英都係其中之一。
呢個萬鋼不是共產黨員,是中國致公黨員(沿自致公堂),派他去是什麼意思就不清楚了。



引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2022-9-25 19:18 發表
杜魯多取消出席安倍國葬  G7首腦全數缺席加拿大總理杜魯多,為應對颶風菲奧娜帶來的災情,決定取消出席已故日本前首相安倍晉三



加拿大總理杜魯多,為應對颶風菲奧娜帶來的災情,決定取消出席已故日本前首相安倍晉三的國葬。 安倍的國葬星期二在東京武道館舉行,杜魯多不去日本,意味七國集團首腦全數缺席安倍的葬禮,美國方面 ...
自己攞架嚟丟,7出國際



🐶嘅下場


又搵到藉口唔去


[隱藏]
引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2022-9-25 19:56 發表
又搵到藉口唔去
日笨又蝕鑊甘,使咁多錢無人嚟貼金



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]