• 瀏覽: 65,062
  • 回覆: 249
  • 分享: 20
+5
大嶼山彌䃟石澗摩天崖發生行山意外,一名姓盧(65歲)墮崖昏迷,獲直升機救起送院,惜傷重不治。消息指,不幸意外身亡的男事主為盧仲輝。其父親是



大嶼山彌䃟石澗摩天崖發生行山意外,一名姓盧(65歲)墮崖昏迷,獲直升機救起送院,惜傷重不治。消息指,不幸意外身亡的男事主為盧仲輝。其父親是著名的珠寶商人及慈善家盧家聰,他與弟弟盧家騶在1944年合資在香港創辦富衡珠寶行有限公司。盧家聰於2014年退休後,富衡珠寶行便由家族第二代傳人接手,其中盧仲輝擔任董事長。《香港01》正向富衡珠寶行了解事件。



65歲仲去行登天崖, 今次真係求仁得仁.
又要上演[溏心風暴]爭家產遊戲.

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/突發/818710/大嶼山彌䃟石澗摩天崖墮下身亡-死者為珠寶大王盧仲輝



又一件 ...


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
行過兩次,摩天崖啲佛肚石真係有啲難搞 

呢位先生要落去陪玉燕前輩 



[隱藏]
RIP


有錢冇命享 


行山量力而為


係魔天崖歸天


嗰道死得人多, 附近好多陰魂野鬼搵替身, 最好棟塊[南無阿彌陀佛]石碑鎮一鎮.


[隱藏]
引用:
原帖由 productdesigner 於 2022-9-25 18:44 發表
係魔天崖歸天
摸天崖, 個名改得好, 摸到就歸天.



人生七十古來稀
佢 65歲先死,都不算太早了



引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2022-9-25 18:42 發表
行山量力而為
成班朋友去行山, 最易出事, 因為其他人都行高危山坡, 自己唔敢行即係認低威, 腳震震跟大隊行咁就出事.



為乜咁傻睇唔開呀


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
彌䃟石澗摩天崖… 根本唔係「行」山




鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]