• 瀏覽: 20,556
  • 回覆: 198
  • 追帖: 2
  • 分享: 1
+3
香港一定有特務甚至內鬼都應該有 ! 所以23條始終都要立 !





保安局長鄧炳強表示,《基本法》23條立法針對七類罪行,並指即使有《港區國安法》後,社會回復平靜,但要居安思危,慎防本土恐怖分子的孤狼式襲擊等。他又形容,若天真地以為香港沒有特務、沒有間諜,是自欺欺人及侮辱香港人的智慧,強調必須要就有關問題立法。

鄧炳強指,《港區國安法》只是涵蓋當中的兩類罪行,其餘未有涵蓋的五類包括:叛國罪、煽動叛亂罪、竊取國家機密罪、禁止外國政治團體在香港進行政治活動,以及香港政團與外國政團聯繫。

新聞來源連結:

https://www.am730.com.hk/本地/23條立法針對七類罪行-鄧炳強-以為香港無特務間諜屬自欺欺人/339916



今次要強硬打擊外國勢力?


有條法例喺度又真係唔覺有乜問題喎,你無做出賣國家嘅事,條法例就與你無關,唔使驚喎,除非你諗住做漢奸走狗賣國賊啫


支持23條立法


[隱藏]
即係幾時立法呀?


政府內裡「無間道」何其多,必須要正本清源。


評論員指出西方傳媒以澤男宣傳手法,西方某些國家可以快速控制世界和各地傳媒和製造民調不能輕視


基地


外國好多特務黎港


[隱藏]
拿拿聲立法啦。


點會冇?世上兩百幾個國家,我話最少一半有間諜特務,仲有許多漢奸二五仔!


要快立法


支持23條立法


引用:
原帖由 ichthys2 於 2022-9-24 17:45 發表
政府內裡「無間道」何其多,必須要正本清源。
政府內仲有好多黃人,為糧知宣誓效忠共產黨



[隱藏]
支持馬上、立即、即刻立法


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]