• 瀏覽: 1,760
  • 回覆: 4
中年巴士司機聲稱被同居女友的12歲女兒的內褲丟中,藉詞「掂到女人底褲唔吉利」,脫去其衣服對她舌吻及摸胸,並要求對方幫他口交至射精「轉運」。他前年被裁定一項向16歲以下兒童作出嚴重猥褻行為罪成,被判囚4年6個月,但他不服定罪提出上訴,上訴庭今頒布判詞駁回其上訴,維持原判,解釋指原審法官受辯方誤導後,雖把涉案日期錯誤引述,但並不會令定罪的裁決不穩妥。



....................................
巴士佬非禮少女嘅藉口好牽強。

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1874754/即時-港聞-稱碰到女性內褲不吉利非禮女友12歲女囚4年半-巴士司機上訴遭駁回



 
 
碰到女人底褲就話唔吉利,咁果d偷女人底褲嘅變態佬咪好唔得掂?


巴士司機上訴遭駁回
好 



鬼叫你係香港咩,犯強姦一定判刑


[隱藏]
 
引用:
原帖由 Acctmad 於 2022-9-24 00:47 發表
碰到女人底褲就話唔吉利,咁果d偷女人底褲嘅變態佬咪好唔得掂?
  索唔同的