• 瀏覽: 30,309
  • 回覆: 169
  • 分享: 6
+11
公屋輪候時間徘徊6年歷史高位,逾22萬瑟縮劏房的基層輪候多年仍未能「上樓」,政府近年大推過渡性房屋,藉此紓緩不適切居所住戶的住居困境。由恒基



公屋輪候時間徘徊6年歷史高位,逾22萬瑟縮劏房的基層輪候多年仍未能「上樓」,政府近年大推過渡性房屋,藉此紓緩不適切居所住戶的住居困境。由恒基地產借地興建的首個組合屋項目「南昌220」的兩年營運期,於周五(23日)屆滿,負責籌建的社會服務聯會回覆查詢時指,截止周一(19日),僅24戶成功「上樓」,佔所有住戶不足三成,餘下70戶無法上樓的居民中,有14戶(佔全部租戶15%)無法銜接到其他社會房屋,換言之或要重返劏房市場再覓新居。

社區組織協會表示,政府起初推行過渡性房屋計劃時,只是希望短暫改善劏房戶的居住環境,「真係上唔到樓嗰啲,佢就真係要搬返去劏房。」惟客觀效果卻是曾享受短暫美好的居民更難受,建議當局酌情處理無法銜接到其他社會房屋的居民個案,甚至推出租金津貼,資助他們能租住私樓,令他們不至於要重返劏房。

根據社聯提供的資料,「南昌220」合共有94戶正輪候公屋的基層入住,涉及175人。截至周一,僅24戶已成功「上樓」編配公屋單位,佔整體僅25.5%,即超過70%住戶無法順利過渡至公屋;未獲安排上樓的住戶中,仍有19戶居於「南昌220」,當中有3戶仍未有落腳處,正等候其他項目的面試,才能知道有沒有機會銜接到其他過渡性房屋,另有一戶準備遷到其他單位,餘下的15戶則已獲安排到其他項目,但正等待遷出。

社聯表示,協助營運「南昌220」的東華三院,參與項目時已計劃住戶滿約後的遷出安排,盡量協助屆時仍未獲配公屋的租戶另覓新居,包括協助住戶規劃搬遷財務安排、協助住戶申請其他社會房屋項目、提供儲蓄配對計劃,鼓勵居民培養儲蓄習慣,亦可為合資格住戶申請各類緊急基金,以解即時財政困難。




香港房屋問題真係好難搞

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/815997/過渡性房屋-首項目成功上樓率不足三成-團體-部份住戶重返劏房



根本就快拆快起先係解決方法 


黃人BNO,錢材運去完大陰蒂國,用定又返香港爭屋爭錢,靈憶又忘記叫人做


方艙咁多空置單位,做乜唔物盡其用?


[隱藏]
乜野邏輯 ?
入住過渡性房屋
可以打尖上樓(公屋)嗎?



如果佢哋認為要住番劏房難接受, 咁當初就唔好申請. 


無得話住過呢類, 就有得住耐D. 或者提早上樓.


一早知係住一排, 之後要讓番出黎比其他有需要人士.



每日制造一個問題


住到上樓為止??


引用:
原帖由 飛劍龍 於 2022-9-23 16:05 發表
方艙咁多空置單位,做乜唔物盡其用?
方艙醫院
無雷公咁遠
你問下刁民
肯唔肯去住 ?



[隱藏]
不如問吓難受嗰d,呢兩年d錢用左喺邊度?


引用:
原帖由 vvoy 於 2022-9-23 17:32 發表

方艙醫院
無雷公咁遠
你問下刁民
肯唔肯去住 ?
如果免一年租畀人試住,一定大把人爭住要



處理無法銜接到其他社會房屋的居民個案,甚至推出租金津貼,資助他們能租住私樓

提呢個建議嘅人,佢或佢親戚朋友有幾多租盤喺手?



刁民話。木廠。回收廠。過渡屋。可俾不可收


引用:
原帖由 vvoy 於 2022-9-23 16:07 發表
乜野邏輯 ?
入住過渡性房屋
可以打尖上樓(公屋)嗎?
exactly 
住過渡性屋期間
已慳了錢和環境好過劏房



[隱藏]
查一下甚麼hea會是否同蟑螂


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]