• 瀏覽: 7,417
  • 回覆: 38
  • 分享: 1
美國前總統特朗普(Donald Trump)9月19日嘲諷現任總統拜登(Joe Biden)出席英女王伊利沙伯二世(Queen Elizabeth II,又譯作伊莉莎白二世、伊麗



新聞內容
美國前總統特朗普(Donald Trump)9月19日嘲諷現任總統拜登(Joe Biden)出席英女王伊利沙伯二世(Queen Elizabeth II,又譯作伊莉莎白二世、伊麗莎白二世)國葬時坐在第14排。特朗普認為,這意味着美國已「不被尊重」。
特朗普19日晚在他名下的社交媒體Truth Social上推文說:「如果我是總統,他們不會讓我坐在後面。」
他說:「這就是美國在短短2年內發生的事。沒有尊重!但這是我們總統了解某些第三世界國家領導人的好時機,我國將與現在有很大不同」。
特朗普認為,「在房地產領域,就像在政治和生活中一樣,位置就是一切!!!」
原文網址: 英女王國葬|拜登坐第14排 特朗普嘲諷:了解第3世界好時機 | 香港01 https://www.hk01.com/sns/article/816868?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral
https://www.youtube.com/watch?v=yJKdHzQGXlA&ab_channel=香港01
特朗普串77......拜登應該下令再抄一次家.....

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/816868/英女王國葬-拜登坐第14排-特朗普嘲諷-了解第3世界好時機進入香討影片區



“一個人雖然作案未遂或尚未作案,但是只要有過這個心思,就是該死”
抽乾小澤 明顯表達了⋯已經可食住呢班在席的人

[ 本帖最後由 Hermas.妹妹 於 2022-9-20 18:26 編輯 ]



2條老鬼,聞到官財香,仲要抽水,肉9酸


又係坐得太後。同請飲一樣。大人物坐前邊


[隱藏]
傻侵真係堅傻唔係扮
但又串到瀨屎登無還拖



坐後排可以瞓著覺無人知


特朗普心目中.....座位位置是否等同演唱會...??
握手位與山頂位分別....都係嘅....尊貴呀嘛...



係咪呆燈痴痴呆呆咁
走L咗去坐呀?
又或者美狗D帛金禾輋到位?



侵侵想坐主家席?


[隱藏]
老實講坐到第14排位, 又真係坐得太後. 始終老美去到邊都要認第一.


想當年柒朗普做腫桶, 一手推開行在前面的人, [行撚開喇阻鳩住晒], 真係何其威風.


痴呆燈唔使坐巴士俾人噴,而家要委屈佢坐後排補鑊。
英國佬做乜都做到肉撚酸酸。



侵侵真係好幽默😂🤣😂🤣


各國領袖應向拜登三鞠躬, 佢先系主角.


[隱藏]
條片特離譜特登擋住英女王條路,佢要帶頭行


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]