• 瀏覽: 3,846
  • 回覆: 18
東華三院黃笏南中學男學生林澤駿6月向平機會投訴,質疑學校校規禁止男生留長髮是違反《性別歧視條例》,冀藉此推動全港學校廢取髮禁校規,本月初獲平機會安排首次調停,未有結果。平機會主席主敏健今日(18日)表



東華三院黃笏南中學男學生林澤駿6月向平機會投訴,質疑學校校規禁止男生留長髮是違反《性別歧視條例》,冀藉此推動全港學校廢取髮禁校規,本月初獲平機會安排首次調停,未有結果。平機會主席主敏健今日(18日)表示,知道公眾關注事件,平機會盼盡快處理,另再接獲3宗關於學校髮型校規的投訴,以及數宗查詢。

林澤駿與該校校長李靖邦於本月8日出席平機會安排的調停會議,林同學會後表明不滿意學校所提方案,不希望自己得到特殊對待,會研究採取法律行動。朱敏健今日表示,上次會議後,該名學生與校方暫未訂出下次會面日期,但形容雙方都有誠意解決,「只是具體細節不盡相同」。

至於平機會將繼續調停雙方,暫未有確定時間表,盼能夠盡快解決,朱敏健說:「我知道公眾關注校規執行與同學權利的平衡點在哪」,相信在完成處理有關案件後,可以給公眾清晰交代。

髮型真係咁重要咩?校規咁都要管

新聞來源連結:
https://topick.hket.com/article/3355922/【男生髮禁】公眾關注校規執行與同學權利平衡點 平機會再接多3宗髮禁校規投訴?mtc=10012



下次男生戴胸圍著高踭鞋

[ 本帖最後由 半夏善良的黑頭 於 2022-9-19 11:32 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
成日搞風搞雨,取締平基會啦


[隱藏]
引用:
原帖由 半夏善良的黑頭 於 2022-9-19 09:57 發表
下次男生戴胸圍著高踔鞋
男女學生都要塞棉條返學,咁先夠公平



除咗紋身,仲可以染到五顏六色
仲有可以帶鼻環jer 環
唔使有校規
男生可以着女生校服
呢個世界反X轉



平機會呢啲屎忽鬼機構,除咗使鳩納稅人錢之外, 一撚啲存在價值都無! 


每個地方、機構、場合都有適合既裝束裝扮…
香港而家D學校連呢D都管唔到…
所以而家D低質大學生講粗口辱罵人,無場合和尊重人的意義…
平機會更加係差…



點解唔爭取著裙??


[隱藏]
多舊魚。


取消免費教育。D人都唔係讀書。浪費納稅人錢


平權呀


全部男生強制留長髮及穿裙



踢出校吧


留長髮係學生權利??


[隱藏]
最終會搞到全港中小學幼稚園男女學生頭髮唔可以長過6吋
男女生校服統一為恤衫長褲
儀容上唔會再有所謂嘅差別待遇



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]