• 瀏覽: 6,318
  • 回覆: 34
有飲食業界表示,政府為期3個月的暫緩追租安排7月底結束後,不少食肆被業主追收累計租金,壓力很大,他擔心會陸續出現結業潮。 有立法會議員表示,政府的措施出發點是好,但現時經濟未見改善,商戶、業主與政府要積極考慮如何解決,避免出現骨牌效應。



D欠租本來都係要交架?
交唔起租就無謂死頂,搞到自己一身債就冇機會東山再起。

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1666888-20220915.htm



中部戰區的長官話⋯疑破壞實體經濟帶有一個陰謀


結果連追三個月的租, 連環地執 


引用:
原帖由 冗員七號 於 2022-9-15 13:42 發表
結果連追三個月的租, 連環地執 
據他了解,8月期間,有5至6成食肆、即約有8000間,面對追租及收律師信。黃家和說,目前疫情仍然嚴峻又未可通關,香港似孤島,只能靠自己內循環消費,即使再延期交租3個月,作用也不大。

可能一次過執左8000間食肆,淨返果6-7000間就夠生意做。



[隱藏]
走的終須走


傻的政策


特首啱啱話新冠死亡率係流感6倍,睇嚟政府一年半載內都唔會開關。


我估有部份食肆會頂埋10月派消費券果一浪,收多少少錢先執笠。


on9永遠無極限


[隱藏]
其實正苦應該好似公屋一樣,找個借口,每年代全港商戶代交租一/兩個月。


最好一世唔洗交租


點解好多地方仲係要等位排長龍


飲食業生意興旺, 使乜擔心。


呢家奉旨唔交租, 到期就執笠走數


[隱藏]
引用:
原帖由 falconV8 於 2022-9-15 16:57 發表
飲食業生意興旺, 使乜擔心。
兩餸飯日日排長龍



主題標籤 #立法會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]