• 瀏覽: 3,175
  • 回覆: 21
【本報訊】中秋3日假期今日揭開序幕,鑑於接連有持「紅碼」的確診患者擅離隔離地點,涉違反防疫規定,為免有患者在中秋節假期中於社區四出播毒,衞生防護中心傳染病處主任張竹君昨日表示,當局正跟進40宗疑違反隔離令個案,包括懷疑在確診期間嘗試進入食肆等處所。經搜證及刑事調查後,已向3人發出傳票。

的人成日仲話改0+7?  到時的人會唔會個個咁乖, 係屋企隔離足七日咁自律?

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20220910-0910_00174_002/依例追究40名持紅碼外出人士



連短短幾日的自律自制也沒有, 必須要嚴懲重罰這些失控失禁物體才有阻嚇力啊...


一皮加15日監禁


引用:
原帖由 wk221ab 於 2022-9-10 06:30 發表
一皮加15日監禁
再加打籐10下。



[隱藏]
香港共存磚家,粉底黑報,出來講幾句


唔怕
香港仲有幾千億,
7百萬條命



上次都係洗咗三千億
少事



每日罸一萬+1日監,唔知出左幾日, 就計夠7日


恢復集中隔離


[隱藏]
嘩,40個喇
之前都話會罰
仲有人搏
係唔係刻意播毒架



最大問題係, 而家當局知到周圍走嘅紅碼人, 已經有大約有四十個, 未知果的, 其實都唔知仲有幾多。更甚者, 有的人做快測中左, 都冇報去衛生署, 呢的人, 亦都可能會周街走, 如果政府仲係咁放寬, 唔去諗方法撳返低個感染數字, 咁樣真係有排都未搞掂, 仲成日講同內地通關, 返內地揼骨? 真係諗都唔使諗。


判罰款或緩刑無阻嚇力🤣


之前4單,而家40單,實際數字可驚人!


不如0+0啦


[隱藏]
要刁民自律, 談何容易.


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]