• 瀏覽: 10,071
  • 回覆: 69
+10
英聯邦各成員國對女皇離世致以哀悼,稱讚她是一位激勵人心、尊貴和傑出的領袖,但在查理斯三世繼承皇位後不足一天,有部分前英國殖民地包括一些





前殖民地若再以 Anglo Saxon 海盜蟈蝗為元首就真係喪權辱國囉!

新聞來源連結:

https://std.stheadline.com/realt ... 有加勒比海國家政客倡不再以英君主作元首



1997年以前英國政府向港府徵收每年大約20億軍費去養駐港垃圾級英軍!還有其他種種胡亂剝削港人行為,年輕一代好少人知道。 

英國的殖民主義者從來是以其自身利益為優先考量,在機緣巧合底下,令香港有所發展!這也主要靠華人。

雖則香港有今日點都因為港英引入法治既制度! 但係香港既繁榮主要係大陸封閉政策, 資金跑到香港及香港人既勞力回報, 單單靠港英政府既管治就可以做就香港? Are you kidding me?? 英國自己都冇香港發展得咁好啦!! 九七前經濟起飛, 由70年代, 大家都比較窮發展到中產社會, 日日有工開, 年年有人工加, 香港人咁現實, 邊個理政府有冇利益輸送管治得好唔好, 同埋當時資訊邊有而家咁發達, 又冇毒果日報, 根本冇得比. 有人話港英管治下, 土地政策樓價比較好, 真係頭都暈, 港英就係高地價既始作俑者. 每個經濟發展到某一程度, 必定出現樽頸, 開始增長放緩, 加上金融海潚風暴及大陸開放政策, 根本香港可做生意少左, 搵食比以前艱難係必然, 但係單單因為咁就話如果而家由港英管治, 經濟會更上一層樓又冇官商勾結又有民主, 真係可笑可笑. 如果你當英國佬係大恩人, 我諗佢地百思不得其解囉.

掂解冇人提八十年代或以前,香港只有兩間大學,港英政府唔肯承認多啲大學學位,制造精英制。仲有以前港英政府每年用船運金條返英國都唔比港人有綜援。

講到基建工程,新機場(玫瑰園)工程都由英國公司取得,但低價外判公司做,而且是按一些奇怪的標準施工,機場的各種安全標準,機電配套等都和香港慣用標準不同,香港官員無權過問,出現消防局不合香港消防條例,出不到批文的荒謬事件,要用多年時間,和大筆金錢從新更換各種可以符合香港法例的配置設備。

1997前中國經濟起飛初期當然係機會處處,人人有飯開。如今時過境遷,賺錢當然無以前咁好。可惜有d奴隸獸竟然將當年風光日子當成係英國鬼既功勞,就真係笑大人地個口!

話時話,英國鬼家陣債台高築,如果依家香港仲係英國殖民地就一定死梗。以英國鬼作風,香港庫房每年起碼要奉獻過百億過佢!到時d草根階層仲會有咁多新公屋住?好難啦!殖民地奴隸獸死梗!



直頭要取消奴帝制啦!


查查比人笑左幾十年,依家先做到王帝,你班友竟然想反佢。
遲下周圍要擺佢張大頭相出來,要你認清誰是主人



[隱藏]
內文 事頭婆張張相都好好笑容


皇后大道都應該改名啦!


200幻黃人爭住去大陰蒂國拜陰皇蒂


退出英聯邦


引用:
原帖由 fun_db 於 2022-9-10 09:07 發表
退出英聯邦
閹割佬早已經淪為垃圾國,債檯高築,治安一日比一日差,等死中!

如果閹割佬唔係一路向西,根本唔會比啲HK蝗渣過去啦!

[ 本帖最後由 自脫胸圍屈.非禮 於 2022-9-10 09:38 編輯 ]



[隱藏]
mola mola


英聯邦國家應該會散
查理斯未夠班統領56國



引用:
原帖由 自脫胸圍屈.非禮 於 2022-9-10 05:35 發表
英聯邦各成員國對女皇離世致以哀悼,稱讚她是一位激勵人心、尊貴和傑出的領袖,但在查理斯三世繼承皇位後不足一天,有部分前英國殖民地包括一些

...
老母尋日死, 73歲裙腳仔今日即刻俾人蝦



引用:
原帖由 13個加速馬達 於 2022-9-10 08:06 發表
皇后大道都應該改名啦!
Sure! 叫 查你先 大道。



[隱藏]
引用:
原帖由 paulchen 於 2022-9-10 10:08 發表
英聯邦國家應該會散
查理斯未夠班統領56國
Scotland 直頭毒立添啦。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]