• 瀏覽: 2,740
  • 回覆: 1
香港地路窄車多,本港經常有私家車疑亂泊車阻路,遭人用噴漆留字警告。網上今日流傳兩張相片,顯示一輛七人車疑因在大埔錦山村的一間國際學校門外違泊,因而遭人於車身用白漆寫上「勿泊」毀壞,事件引來網民熱議。



有港男於fb群組「小心駕駛(討論別人同駕駛態度)」發文並貼上兩張照片,指「應該係外來車泊咗人哋村民位,又頂住學校門口」,估計惹村民不滿,被人用白色噴漆在左邊車身寫上「勿泊」兩字,又表示「人哋門口都泊冇得好怨啦,門口應該有CCTV,睇返應該知道邊個做」

根據樓主上載的兩張相,挪威國際學校大閘門前泊有兩架七人車,而不遠處則放有一個指示牌,表明不准泊車。
事件引來網民熱議,不少人看到涉事車輛被噴漆是「自招」,「呢度喺非法位,一向很少抄,但這事主泊正在人地閘前,被噴油也是自招」、「比鎖車更直接」、「真係無仇報」、「噴字只係警告」、「可能車主自己寫叫人唔好泊佢隔離」、「揸白色車咪冇事囉」。不過,有多名網民笑言,「勿泊」兩字看上去似「貓」,「有幾多人第一眼睇咗係『貓』字」、「我真係睇到個貓字, 以為佢提車主小心貓」。

.....................................
究竟係泊車位不足,車輛太多,定係d人貪方便亂泊車?

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1867890/即時-港聞-Juicy叮-大埔錦山村七人車疑亂泊車阻路-遭噴漆警告惹網民熱議



藝術字提示


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]