• 瀏覽: 3,345
  • 回覆: 17
本港新增7835宗新冠病毒確診,包括7665宗本地感染,另有170宗輸入個案。 再多7名確診者離世,全部都是男性,年齡由79至95歲,4人未完成接種3針疫苗,一人來自院舍。 5間院捨出現個案。今日有67間學校呈報多116宗個案,其中7間學校有個別班別需要停課一周。早前有個案的九龍城Stamford American School,累計有13班出現感染,每班1至3宗個案不等,累計合共22名學生及2名老師確診,防護中心相信學校有蔓延,建議全校停課一周。 屯門醫院內科及老人科病房,本月21日有一名73歲男病人染疫,追蹤發現同房多5名病人確診,年齡是58至77歲,全部人情況穩定,病房暫停收新症及探訪。



黃紅碼整色整水,避重就輕,個案由二千搞到上差唔多九千,公營醫療爆煲!
搞3+4放水俾旅遊商家,撞著東南亞豬仔樂園,日本BA.5染疫死亡人數創新高。谷旅遊武功已廢,天意也!
諗住吸white trash入嚟,white trash嫌你仲有3日酒店隔離,睬你都有味!
南亞/東南亞/非洲人渣就吸到一堆。
隔離7日->3日,連隔離酒店生意都萎縮埋!

7名確診者離世,4人未完成接種3針疫苗=3人完成接種3針疫苗!
九成幾人二針,七成人三針,公營醫療一樣爆煲,谷針其實仲有乜用?

冇記錯嘅話,香港醫生人口比例係好撚低嘅,一千人得兩個醫生,新加坡係有四個。
有啲嘢唔好見人哋玩得起就以為自己都玩得起。
香港醫療實際個底係同澳門或者大陸類似,有模範生唔學,學嗰啲走精面嘅人?

P.S.美國嗰邊有研究發現第二次/第三次中招仲撚死火,重症率同心臟病風險都升。
混合免疫,早登極樂。
https://news.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=30734450

新聞來源連結:
https://today.line.me/hk/v2/article/RBnRwoq

[ 本帖最後由 泛民之星陳盲刎 於 2023-1-29 18:33 編輯 ]



打風小人去檢測,都咁多確診個案,真係越來越大鑊


用多點錢請多點人做野咪冇壓力,冇壓力就由得佢升,果然係做咗官唔同d


7名確診者離世,4人未完成接種3針疫苗
即係有3人打齊針都死啦
你班濕鳩磚家又話打齊針可以防重症嘅?



[隱藏]
引用:
原帖由 泛民之星陳盲刎 於 2022-8-26 17:25 發表
本港新增7835宗新冠病毒確診,包括7665宗本地感染,另有170宗輸入個案。 再多7名確診者離世,全部都是男性,年齡由79至95歲,4人未完成接種3針疫苗,一人來自院舍。 5間院捨出現個案。今日有67間學校呈報多116宗個案,其中7間學校有個別班別需要停課一周。早前有個案的九龍城Stamford American School,累計有13班出現感染,每班1至3宗個案不等,累計合共22名學生及2名 ...
年齡由79至95歲<---


本身年紀已經高齡,同埋有慢性病,引發並發症死亡。
若老人家冇打針,死既人可能更多。


🤔🤔🤔



引用:
原帖由 ilikefuck 於 2022-8-26 18:11 發表
7名確診者離世,4人未完成接種3針疫苗
即係有3人打齊針都死啦
你班濕鳩磚家又話打齊針可以防重症嘅?
畢竟,在完全接種了疫苗的人身上,這不就像感冒一樣嗎?一旦我得了新冠,我不就獲得了免疫力,意味着如果我再次感染,也不會再生病了嗎?
這當然是我從四十年來對T和B淋巴細胞的一線免疫學研究中所提出的假設。
但是對于新冠病毒(SARS-CoV-2),這些假設似乎是有缺陷的。
上個月,美國研究人員分享了一項初步研究結果,該研究調查了超過550萬名美國退伍軍人感染和再次感染新冠的影響。
研究人員檢查了超過25萬名感染過一次者、3.6萬名感染過兩次者以及2000名感染過三次者的健康記錄。
他們發現,對于所測量的每一個健康結果,危險比,即衡量某件事在一個群體中與另一個群體相比發生的頻率,隨着每次新冠感染而增加。



引用:
原帖由 凌亂最後的冬瓜 於 2022-8-26 18:25 發表

年齡由79至95歲<---


本身年紀已經高齡,同埋有慢性病,引發並發症死亡。
若老人家冇打針,死既人可能更多。


🤔🤔🤔
苗棍:打3針死因有長期病患。
實際:死者其實全部有長期病患+高齡。BA.5無視一切疫苗同埋舊版病毒引起嘅抗體!

[ 本帖最後由 泛民之星陳盲刎 於 2022-8-26 18:30 編輯 ]



Mola Mola


引用:
原帖由 泛民之星陳盲刎 於 2022-8-26 18:28 發表

苗棍:打3針死因有長期病患。
實際:死者其實全部有長期病患+高齡。BA.5無視一切疫苗同埋舊版病毒引起嘅抗體!
總之希望疫情快d完結啦。
若果外國政府處理疫情仍然採取放鬆應對,可能會出現更多變種病毒。
😅😅😅



[隱藏]
比卡超果然高手,同開新編原來先要社會輕裝,減少負擔再行上路。老弱自己小心啦!


cut晒D其他服務囉!


還掂躺平,快啲強制除口罩啦


引用:
原帖由 discuss-5 於 2022-8-26 18:37 發表
比卡超果然高手,同開新編原來先要社會輕裝,減少負擔再行上路。老弱自己小心啦!
中招可引致長期病患



與結果為目標,好快全部人中晒招


[隱藏]
按宜家既上升趨勢去睇,香港既有效傳播率唔算高
一係增加檢測,一係收緊堂食同其他防疫,兩樣是旦一樣應該都可以壓制疫情


不過考慮到幾乎無可能阻止輸入個案傳播,即只有增加檢測先長遠可行



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]