• 瀏覽: 2,528
  • 回覆: 10
早上白等了一場,為了「睇牙」,求診者只好改傍晚再到診所外開始排隊。新制下,他們排隊時間不比先到先得做法短,而且凌晨12時即使拿到了籌,隨時錯過了尾班車回家。採訪隊拍攝當天,診所便接近凌晨12時半才派籌。最後,成功取籌的市民,最早的一位早上9時前便要回到牙科診所見醫生。換言之,半夜回到家後只能睡數小時,便又要出門。

黃婆婆於下午6時到診所外露天地方排隊,排到凌晨12時,至少排了6小時。她氣憤地說:「咁樣做真係蝦(欺負)老人家……係咪覺得老人家生命太長?」

政府牙醫空缺率高
市民「睇牙難」問題非一朝一夕,不過近年似乎難上加難。衛生署牙醫空缺率由2019至2020年的2.8%,增加至現時的15.7%。牙醫學會會長王志偉認為,公共牙醫服務不足是短期問題,有多重因素造成。首先是由於疫情影響,積壓了個案,其次是政府牙醫人手短缺,一方面有移民潮,另一方面是退休潮。他解釋,首屆香港大學牙醫學科畢業生於1985年畢業,政府聘用了首數屆畢業生做牙醫,他們現時都超過60歲,正值退休期。

老人科專科醫生佘達明則認為是醫療大方針出錯,「政府擺晒資源去醫『病尾』,而冇擺資源去醫『病頭』」。他解釋,政府資源主要集中在醫院,忽視普通科門診和牙醫門診。他認為要市民健康好,平時監察和預防,比起後期治療更為重要。

公共醫療是香港基層市民福利的重要的一環,政府要做得更好。

新聞來源連結:

https://www.i-cable.com/有線生活/532 ... 通告,求診市民傻傻的半夜排到第二朝先知



金融市場只有盜賊,一定唔會有好人,好人一定係騙子。
忽視普通科門診和牙醫門診


僧多粥少, 冇計.


牙e, 政府不嬲都係唔想提供呢個e療服務。


[隱藏]
人口廿幾年係咁增加,服務有冇相應比率增加呀!


後生個時無儲錢防老?
公屋醫療老俸?



其實政府有冇諗過設立多一條熱線呢, 好似政府門診診所嘅熱線咁樣, 用法都一樣, 等啲老人家 打電話去, 就算唔識撳掣嘅都識得語音留低說話去選取項目, 預約睇牙醫嘅時間, 咁啲老人家咪可以喺佢哋安排到時間嗰段時間先去診所度囉, 唔需要大批老人家苦候 亦都唔知等唔等到攞唔攞到籌

唔係簡便得多咩, 而且佢哋如果用開睇政府嘅街症打開呢一種電話, 佢哋都熟識呢個流程, 唔需要重新再學過點樣操作。

另外其實呢啲政府街症牙醫只放公務員老人家, 同小朋友嘅學童保健, 有冇諗過一啲人佢哋基層市民有一啲呢佢哋環境過得 好捉襟見肘嘅, 有冇諗過都留返一啲名額, 去畀佢哋一個渠道去睇醫生, 而且其實我覺得香港牙醫係好缺乏好缺乏, 係咪應該再陪多啲啦,

同埋其實我覺得香港醫生可以同內地嘅醫生甚至乎外國嘅醫生多多交流技術儀器大家所學唔同嘅嘢其實可以多多去交流一下, 大家好好 交流融合 咁樣會越嚟越好囉



而且如果只係設立一條熱線熱線裏面可以選項 揀邊區嘅診所, 當然如果可以做得更加好就好似而家約政府診所咁每一區都有佢自己嘅電話number咁就會清晰啲, 其實如果可以做多少少啲老人家就唔需要咁樣排隊而且佢哋有熟知流程, 咁何不設立一條呢啲牙科專科嘅熱線, 等老人家唔使咁樣排隊苦候攞籌

如果做多少少呢啲就可以換來老人家舒舒服服藥睇牙科咁何樂而不為呢



冇法子,一般長者跟本負擔唔起去睇私人牙醫,政府牙醫係佢哋唯一選擇。


[隱藏]
安排錯誤, 要改善。


引用:
原帖由 phmo 於 2022-8-26 12:42 發表
冇法子,一般長者跟本負擔唔起去睇私人牙醫,政府牙醫係佢哋唯一選擇。
而且只係好似得剝牙, 補牙都唔知有冇, 或者其他嗰啲都係冇㗎, 咁其實老人家有冇得選擇, 政府係有啲地方度 洗埋啲無謂錢或者無畏花費, 有冇諗過有時成本慳咗或者唔俾人當水魚咁湯淨返嘅錢, 攞嚟幫下啲有需要嘅老人家或者有需要嘅人會中適當的呢, 有啲項目如果有妥善安排根本就唔使帶筆大筆咁樣好似做show咁花費, 例如坐包機咁



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]