• 瀏覽: 7,490
  • 回覆: 40
  • 分享: 1
+4
人氣男團MIRROR的紅館演唱會嚴重事故發生至今已近一個月,由康文署牽頭組成的跨部門專責小組今日(24日)第四度開會。專家顧問林超雄表示,經電子



如果鋼索嘅承重力不足唔達指標! 如果承造商係知道嘅話就係涉及刑事!
其實一般來講為了安全起見只會用比要求更粗同承重力更大嘅鋼索唔會用啱啱好!
就算鋼索唔達指標都唔會咁易斷! 又如果用4條鋼索就根本唔會發生今次嘅事!

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/807433/mirror演唱會-調查揭鋼索承受力少兩成-屏幕重量比申報有差距



只係用咗幾日就斷! 根本無可能接受


根本就系受左Viu柯打要慳得就慳。


引用:
原帖由 victorkc 於 2022-8-24 23:18 發表
根本就系受左Viu柯打要慳得就慳。
仆街哥咪要人簽免責合約囉



[隱藏]
原來是偷工減料,今次破產都唔掂


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 遮打哥 於 2022-8-24 23:46 發表

成個屏幕對正頭頂,唔係慳,係謀殺
曱甴從來吾care人命



[隱藏]
一個600Kg斤重嘅mon.只用兩條5mm嘅鋼絲吊住?


調查小組專家顧問林超雄指出,小組電子顯微鏡放大5000倍觀察折斷鋼纜,發現有反映金屬疲勞的條紋,至於出現金屬疲勞的原因就涉三方面。小組發現懸掛屏幕的鋼絲為5毫米直徑,俗稱「6乘19」的鋼纜,惟經拉力測試後發現,涉事鋼纜的鋼絲比一般「6乘19」鋼纜可承受力量少20%。

其次,小組亦發現鋼纜機關的護繩器每次在鋼纜經過時,都會磨損鋼纜,令鋼纜受力更大,本身狀態欠佳的鋼絲亦受更大傷害,加速鋼纜損壞程度。另外,小組亦發現涉事屏幕實際重量與申報「有好大差距」。小組強調調查仍未完成,會繼續各項實驗。


調查小組主席李子俊表示,政府其他部門亦在調查事故,現階段不方便透露詳情,以免影響其他部門的調查進程,亦難對事故的責任歸屬問題下結論,他還表示,計劃於下個月完成相關測試。香港工程學會代表司徒家成就指需進一步測試方能確定所設鋼索是否屬次等貨。

對於鋼索安裝失當及規格超出計劃等問題是否屬人爲失誤,林超雄表示,事件可能由多個失誤導致,難以簡單以「人爲失誤」定義。他還補充,一般情況下需要專門機器檢查金屬疲勞,坊間難以發現。

https://news.mingpao.com/ins/港聞/article/20220824/s00001/1661334529227/mirror演唱會事故-調查小組揭肇事鋼纜承受力量比一般少兩成-屏幕實際重量比申報「有好大差距」



一定又有人走出來講
唔關李仆街事佢比小錢唔等於就會死人
都係大陸問題



外判左viu一定無事
分分鐘做埋受害者都仲得



曱甴的報應?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]