• 瀏覽: 1,861
  • 回覆: 8
被印度懷疑為間諜船的中國科學考察船「遠望5號」,在斯里蘭卡政府拖延多日後,獲批准在南部港口靠岸補給。

斯里蘭卡外交部表



斯里蘭卡外交部表示,「遠望5號」已獲許可,由本月16日至22日在漢班托塔港靠岸,又指希望與所有國家保持友誼及合作。
「遠望5號」原定本月11號抵達斯里蘭卡南部的漢班托塔港,斯里蘭卡沒有解釋變動原因。現時陷於經濟危機的斯里蘭卡表示,需要國際協助,已本著友好精神解決了問題。
中國外交部發言人汪文斌日前表示,中國與斯里蘭卡之間正常開展合作是兩國自主選擇,符合雙方共同利益,不針對第三方。不點名批評印度,在斯里蘭卡面臨經濟及政治困難的情況下,向斯方施壓,粗暴干涉斯里蘭卡正常對外交往合作是乘人之危,有違國際道義和國際關係基本準則。
有報道指,印度懷疑「遠望5號」可能監視印方軍事設施,影響國家安全。斯里蘭卡一度要求中國無限期推遲靠岸補給計畫。

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1863904/即時-中國-被印度懷疑為間諜船-遠望5號-獲准在斯里蘭卡港口靠岸補給



老三個~印太戰略~又針對邊個呢~.....
下個月,印美軍演係~中印邊境
50公里進行~又威脅誰呢
~?



咖哩唔識嘢,哩只唔係間諜船,係衛星訊號追蹤船。


中國與斯里蘭卡友好,看來印度已按捺不住,想找個藉口攻打斯里蘭卡,順帶向尼泊爾、不丹、孟加拉等國家來個「殺雞警猴」,迫使印度周邊小國向印度臣服。


[隱藏]
引用:
原帖由 輪皇 於 2022-8-14 09:51 發表
咖哩唔識嘢,哩只唔係間諜船,係衛星訊號追蹤船。
x2

遠望偵察天空,三哥有乜野軍事設施在天空?



印度分析能力信佢都白痴,佢啲嘢相反去做就啱架啦!


阿三哥話佢地個神童話係間喋船, 咁就係間喋船.


呀差周時出口術揾著數


引用:
原帖由 寒冬捉馬 於 2022-8-14 09:35 發表
被印度懷疑為間諜船的中國科學考察船「遠望5號」,在斯里蘭卡政府拖延多日後,獲批准在南部港口靠岸補給。

斯里蘭卡外交部表

...
🤔明顯是斯親印度…聽話唔比中國船停泊…


但又想問中國借錢….


想借得成功…就要出示 假的誠意…


扮反抗了印度一下…但其實只是一場show….借錢才是重點…


🤔比我是中國就唔上當…船就繼續泊…錢就唔好借…



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]