• 瀏覽: 12,346
  • 回覆: 82
  • 分享: 1
大公評論頻道

支持清0 ,香港做法作反?
請立即做防疫!

「與病毒共存」要不得
為了製造一種虛假安全感,西方國家一直把新冠肺炎形容為大號流感,但香港正被Delta和Omicron夾擊,兩者都出現過死亡個案,香港長者的接種疫苗率又偏低,萬一放棄抗疫,後果不堪設想。
第五波疫情雖然兇猛,但我們不妨參考去年5月21日廣州爆發Delta疫情,當時10日之內傳五代,但廣州市政府實施群防群控,追蹤密切接觸者,在29天內控制疫情,最終159人染疫,沒有一人死亡。香港除了在葵涌邨主戰場進行「殲滅戰」外,還必須在全港加強阻截,加快接種疫苗,加強群防群控,確保經濟復甦只是推遲,而不是脫軌(delay but not derail)。
我們犧牲個人自由,為了集體的自由,最高的人權是人命。切不可放棄「動態清零」,否則疫情失控,更難望和內地恢復通關,和世界接軌亦不可能,到時左右不是人,香港命運就「凍過水」。 資深傳媒人

新聞來源連結:
http://www.takungpao.com.hk/opinion/233119/2022/0125/680522.html



超哥話你知外國重要,去外國遊行更重要。
清零就唔好期望,冇期望就冇失望,努力從疫情中求生,保住健康先係小市民的首位。



如何清零才是核心問題,如果做不到,就要考慮其他方法。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
2025可以清零


等左停工停市停學停交通工具同禁足配合全民檢測好耐了  人地三亞爆咁少都即刻做到


仲未有解藥, 清O談何容易


We And US , 特首上咗台彩你有味, 心諗呀 大公報 食蕉啦 🤣, 大陸 免 檢 通關 諗都唔使諗 慳啲, 有需要返去咪隔離囉 冇人唔畀你走。  大陸一直同香港通關


咁多香港人自私自利,唔打針又有,唔做檢測又有,中招照返工出街又有,如何清零?


[隱藏]
引用:
原帖由 sam1681818 於 2022-8-11 19:11 發表
咁多香港人自私自利,唔打針又有,唔做檢測又有,中招照返工出街又有,如何清零?
中央介入全面接管防疫有乜咁難?
根本中央完全有權咁做



引用:
原帖由 傷心尋回犬 於 2022-8-11 19:16 發表

中央介入全面接管防疫有乜咁難?
根本中央完全有權咁做
點解要介入?國內醫護來幫手都被黑醫護排斥欺凌,某些香港人唔接受中央幫忙,說三道四,中央何苦要自討苦吃



老坑唔打針, 就由得佢哋中招死囉, 呢班老頑固唔打針, 唔通成個香港都要按下暫停掣咩.


知易行難。


獨裁國家, 民眾冇自主權.


[隱藏]
老坑就係特登唔打針, 由上天決定生死, 香港冇可能因為要保護老坑長命百歲, 而要全香港人陪葬.


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]