• 瀏覽: 2,861
  • 回覆: 11
自由黨榮譽主席田北俊、周梁淑怡及劉健儀決定退出自由黨。自由黨黨魁張宇人發表聲明,指自由黨今天接獲田北俊、周梁淑怡和劉健儀的退黨通知信,



自由黨榮譽主席田北俊、周梁淑怡及劉健儀決定退出自由黨。自由黨黨魁張宇人發表聲明,指自由黨今天接獲田北俊、周梁淑怡和劉健儀的退黨通知信,自由黨領導層深感惋惜。黨主席現正努力作出挽留。
自由黨今午舉行中央委員會會議,消息指,議程之一是取消榮譽主席職銜,惟3位榮譽主席田北俊、周梁淑怡及劉健儀認為事前未有商討有關議程,亦未有在自由黨常委會作討論,因此決定退出自由黨,並辭去黨內一切職務。


等我踢爆喇, 呢單畸屎係豉油黨曱甴掃清光, 更係項壯舞劍, 意在沛公, 一勞永逸清除瘀血.
所有豉油黨的榮譽主席都係反中亂港老屎忽, 呢班仆街杏加橙平時都係陰陰濕濕, 到要表決時立即就反骨.
上次阿爺出盡洪荒之力把諧音[中國崩]的豉油黨主席拉落馬, 唔畀佢再做立法會議員, 因為當今係中華民族偉大復興的年代, [中國崩]以自己的名字唱衰14億中國人, 真係屎可忍而呢條友絕不可忍, 即係[中國崩]冇得做立法會議員, 佢就可以做豉油黨榮譽主席, 繼續向豉油黨呢牌招牌潑污水, 令阿爺頭痕, 依家豉油黨取消榮譽主席, 係絕對正確的決定.

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1862877/即時-港聞-自由黨田北俊-周梁淑怡及劉健儀退黨-黨主席-正努力挽留



你老味依家的人長命, 閒閒地90幾歲都未死, 即係豉油黨的榮譽主席人數越來越多, 呢班老屎忽可以在黨內形成一股勢力, 向黨主席施壓, 令黨主席如芒在背, 變成有名無實的黨主席.
依家豉油黨一嘢取消晒榮譽主席, 以後黨員個個咁高咁大, 冇人可以搞特權.



我睇豉油黨網頁, 見到有4隻榮譽主席, 依家3隻辭職, 方剛就冇表態.
你老味依家的人長命百歲, 榮譽主席又係終身制, 即係咁搞法豉油黨的榮譽主席越搞越多人, 仲有一隻[中國崩]快要加入, 佢哋可以圍爐取暖成立黨中之黨, 由反骨派掌門人田二五做阿頭, 以老屎忽的身份向現任黨主席指指點點.
支持豉油黨取消榮譽主席, 以後無公職的黨員隻隻都係平起平坐, 最多都係頒一個老人牌黨員的襟章.



田大少乾隆太上皇


[隱藏]
引用:
原帖由 明日野性的老闆 於 2022-8-10 22:03 發表
田大少乾隆太上皇
可惜無和坤輔助



提示: 違規內容已被屏蔽
25...😖


無須假意地挽留


可能是聞到燶味,怕國安做野


[隱藏]
田不進二十三條反骨,根本就係香港近十幾年亂象的根源。一個建制政黨應該以此人為榮譽嗎?


引用:
原帖由 星風月霧 於 2022-8-11 04:50 發表
田不進二十三條反骨,根本就係香港近十幾年亂象的根源。一個建制政黨應該以此人為榮譽嗎?
正解
如果當日通過23條,港人立法出手會輕啲,但起碼阻止外來勢力金錢政治和荼毒一代人。



引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2022-8-10 18:50 發表
自由黨榮譽主席田北俊、周梁淑怡及劉健儀決定退出自由黨。自由黨黨魁張宇人發表聲明,指自由黨今天接獲田北俊、周梁淑怡和劉健儀的退黨通知信,

...
見到個垃圾田北俊就唔開胃



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]