• 瀏覽: 5,752
  • 回覆: 24
美國前總統特朗普周一(8日)在社交媒體稱,大批聯邦調查局(FBI)探員當日到他居住的佛羅里達州海湖莊園突擊搜查,「我的家被FBI包圍、突襲及佔領,夾萬也被打開」。他未有透露FBI搜查海湖莊園的原因,多個美國媒體則報道,行動與司法部調查特朗普卸任時有否從白宮帶走機密文件有關。



柒兩普被抄家滷味狗咬狗大戲上演,歷史經驗告訴我們,帝國死於黨爭,概莫能外!

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/國際/article/20220809/s00005/1660008689704/特朗普涉帶走白宮機密文件-fbi搜查海湖莊園住所-特朗普批「夾萬也被開」



侵侵一定要參選,選中就可以大舉報復


鬼打鬼, 精彩.


美國係一個官官相惠,有錢使得鬼推磨嘅國家
政黨經常輸流更替,所以政治行為好多時都只係你我搔背動作
今日唔知聽日事,所以好多時都只會係雷聲大,雨點少
加上你有裁判,我有上訴,喺美國,有錢拖拖拉拉,三幾年先去到高等法院係閒事
上到高等法院都係自己人,有三個仲係佢任命添
咁話咁快又到 2024大選,到時如果都未判到罪,佢絕對可以競選
河中無魚蝦為大,到時佢又贏,就可以用總統特赦權脫罪
到時邊個得罪過佢,有四年,慢慢嚟整治都未遲

[ 本帖最後由 泛到無品口自臭 於 2022-8-9 15:34 編輯 ]



[隱藏]
兩黨鬥爭


引用:
原帖由 st105 於 2022-8-9 15:39 發表
兩黨鬥爭
西人對西人



得罪邊嗰


夾萬有甜書,唔好意思畀人睇?


引用:
原帖由 st105 於 2022-8-9 15:39 發表
兩黨鬥爭
政治最污



[隱藏]
這就是一眾奸商及政棍不擇手段去爭奪權力的原因, 有權得知內幕消息資料, 自然就財源滾滾... 特柒是出色奸商, 當然不會放過掠水的機會啊...


擺明郁浸,免佢參損


特朗普宣布參選前夕被抄家,如果堅持參選,民主黨會搵證據砌佢入罪,如果搵唔到證據,特朗普仲危險️,必定被暗殺。


兩邊都一擔擔


特朗普選到一定會報仇


[隱藏]
狗咬狗骨


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]