• 瀏覽: 63,885
  • 回覆: 371
  • 追帖: 1
  • 分享: 32
+16
佩洛西呢次冚家真係仆街鳥
原來佩洛西冚家都係反中膠口中嘅奶共奴才

口嫌體正直,果然係反中膠嘅絕活。




美國眾議院議長佩洛西(台譯:裴洛西、波洛西;Nancy Pelosi)訪台後,解放軍邊宣布在8月4日12點到7日12點,將在台灣島周邊軍演。中國外交部5日針對佩洛西及其直系親屬依法採取制裁措施。

內地媒體《深圳衛視》直新聞今(7日)揭露佩洛西丈夫保羅馬修斯(Paul Pelosi)在港管理銘基亞洲基金管理資產規模達到174億美元。如今遭到制裁,香港法學交流基金會副主席傅健慈表示,「所有金融投資公司和相關公司都應該跟他們劃清界限,否則被牽連和拖累」。






眾議院議長佩洛西與她的丈夫保羅佩洛西於2019年1月3日在華盛頓特區的國會山合影。(Getty Images)
《深圳衛視》直新聞報道稱,「佩洛西家族靠基金投資大陸、香港、台灣、日韓亞洲多區,瘋狂撈取油水。」另外,投資阿里、美團、京東、騰訊、拼多多、中國郵儲銀行、五糧液等多家企業,資產雄厚。截止今年6月30日,佩洛西丈夫的銘基亞洲基金管理資產規模達到174億美元。
根據新聞畫面顯示,銘基環球投資(香港)有限公司(Matthews Global Investors Limited)在香港太古廣場,大門緊閉,上面寫著「工程進行中」,正在進行裝修作業。
該報道指出,銘基環球投資(香港)有限公司2010年成立,由成立於美國加州的銘基國際資本管理(Matthews International Capital Management)全資持有。銘基國際資本管理由佩洛西丈夫在1991年成立。
根據佩洛西申報的財產資料,她仍獲丈夫的銘基母公司亞洲投資基金的合夥權益收入。但中方宣布制裁後,佩洛西及其直系親屬在經商過程中,任何與中國相關聯的利益紐帶會被一個個斬斷。
專家分析,「所有金融投資公司和相關公司都應該跟他們劃清界限,否則就會被他們牽連和拖累。」該新聞也表示香港政府也表態會協助調查。










報道表示,銘基環球投資(香港)官網上,針對中國投資預測的一篇最新文章標題為《China Rising》(意為中國正在崛起),發表於7月25日,文章認為中國正在調整新冠肺炎規則,放鬆監管力度。而且與西方的地緣政治局勢似乎較為平靜。過去一年中大幅降低中國股票估值的負面阻力似乎正在消退,從而為增加中國的投資提供了充足的理由。
報道稱,銘基環球投資(香港)專頁顯示,旗下「亞洲股息基金」主要投資騰訊、中國郵政儲蓄銀行、中信國際電訊、中銀香港;「太平洋老虎基金」頭三大投資為台積電、騰訊、美團;中國基金主要投資阿里等;「亞洲創新成長基金」的主要投資為印度的ICICI銀行、阿里等。
報道指出,近幾年,銘基國際投資公司 Matthews Asia Funds(US)曾出現在多家A股公司前十大流通股東名單中,如中寵股份(002891.SZ)、新產業(300832.SZ)、錦浪科技(300763. SZ)、綠的諧波(688017.SH )、杭可科技(688006.SH)等等。
港媒《大公報》3日調查發現,佩洛西丈夫保羅及兒子小保羅佩洛西(Paul Pelosi Jr.)靠基金投資內地、香港及亞洲多區資產,瘋狂吸金;而佩洛西此行到訪的國家及地區,正是其夫保羅在港設立分公司銘基環球投資(香港)(Matthews Global Investors(Hong Kong)Limited)的基金投資資產地區。
原文網址: 佩洛西丈夫港資產曝光!深圳衛視痛批:狂撈油水規模達174億美元 | 香港01 https://www.hk01.com/sns/article/801243

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時中國/801243/佩洛西丈夫港資產曝光-深圳衛視痛批-狂撈油水規模達174億美元

[ 本帖最後由 飛天盒仔 於 2022-8-8 07:07 編輯 ]



搵佢個孫出黎先好笑 
16碎重問緊老母攞錢



引用:
原帖由 飛天盒仔 於 2022-8-8 07:05 發表
佩洛西呢次冚家真係仆街鳥
原來佩洛西冚家都係反中膠口中嘅奶共奴才

口嫌體正直,果然係反中膠嘅絕活。

...
凍結左先



支持制裁


[隱藏]
搵咁多都冇用, 都帶唔到落棺材.





遲啲仲會爆埋佢老公玩過乜嘢女!


引用:
原帖由 ngblowwater-a1 於 2022-8-8 07:12 發表
搵佢個孫出黎先好笑 
16碎重問緊老母攞錢
廢青就係咁㗎啦



引用:
原帖由 maomao_mc 於 2022-8-8 07:30 發表
島國淫民相信西姐係真心為佢哋好



[隱藏]
引用:
原帖由 人之初大大 於 2022-8-8 07:23 發表

凍結左先
唔知班大佬會唔會唔即時同西姐冚家切割呢?



引用:
原帖由 飛天盒仔 於 2022-8-8 07:33 發表

廢青就係咁㗎啦
到佢20碎出黎做野咪知有咩影響lor
咁佢大左要做掃地真係冇影響架



事實證明實施國安法未令外資撤離香港👍


啲錢係香港
好消息呀



爛西又臭又爛,
總之美狗無隻好,
偷呃拐騙, 強搶強賣,
一切唯利是圖!



[隱藏]
宣佈佢所有股票無效,股票係中國業務,美國佬唔係最叻咁樣整人嗎?


主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]