• 瀏覽: 8,689
  • 回覆: 47
  • 分享: 4
已接種五針疫苗的工聯會立法會議員鄧家彪,核酸檢測結果呈初步陽性,他最近一次返回立法會綜合大樓是前日(3日)下午,曾經在8樓議員辦事處短暫逗



已接種五針疫苗的工聯會立法會議員鄧家彪,核酸檢測結果呈初步陽性,他最近一次返回立法會綜合大樓是前日(3日)下午,曾經在8樓議員辦事處短暫逗留,一直有佩戴口罩。鄧家彪目前正居家隔離,其他工聯會立法會議員及職員今天(5日)已進行快速檢測,結果皆為陰性。

上周打完五針 聲稱「精神咗,保護力大大增強」

鄧家彪六月報名參加港大的混合接種疫苗研究,在接種三針科興後,再完成接種兩劑測試中的疫苗。該測試與國藥集團中國生物合作,研究混合接種疫苗,以應對變異株Omicron所引致的病毒。該研究會比較3款滅活試驗疫苗 (BIBP、WIBP或原型株)在人體內的安全及免疫反應數據,目標9月有初步結果,10月進行數據分析,11月提交疫苗審批。過程中,試驗者須接種中心進行研究程序,亦有人員會跟進情況。

鄧家彪上星期曾公開呼籲市民參與,指已有逾千名市民參加試驗,希望讓國家盡快完成更有防護力的第二代疫苗,令防疫現曙光。他表示,自己接種五針後沒出現任何副作用和不適,笑言「仲精神咗,保護力大大增強」。
==================================================================================================================================

「精神咗,保護力大大增強」

多謝鄧議員捨身做白老鼠,讓廣大香港市民得知真相,在選擇疫苗時作參考。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/800788/疫情-鄧家彪確診-做白老鼠上周打第五針-曾稱-保護大大增強



低能仔,藍人真可憐


鄧家彪亦有參與港大的「溝針」研究,接種兩劑疫苗,早前並已接種三劑疫苗。累計已打5針疫苗的他說,目前只有頭痛、疲倦徵狀,但沒有發燒,「唔算好唔舒服」,他現正服用連花清瘟膠囊和必理痛,他說這數天會先休息,之後會在家工作。


早抖吧 



提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
講咗N次,接種疫苗係防止感染後患重症或死亡,唔係話接種咗就不會感染,估唔到香港有咁多白癡、盲反。


引用:
原帖由 wkngtw 於 2022-8-5 21:35 發表
講咗N次,接種疫苗係防止感染後患重症或死亡,唔係話接種咗就不會感染,估唔到香港有咁多白癡、盲反。
唔係喎,我見呢度好多人話新聞講唔少人打咗3針復必泰都中招,話佢冇用喎?!




發神經, 打甘多針...冇病, 都打到有病~
根本做運動, 就系增強...自身抵抗力~



咁弱智做議員真係高估佢


on9彪以為自己打五針好型 即刻中招


[隱藏]
神對手好少,豬隊友很多


「打咗第五針,仲精神咗,保護力大大增強……」
打咗五針又如何?咪又係中咗



信祖國,信4兄,一樣中,Yeah!


引用:
原帖由 Acctmad 於 2022-8-5 22:03 發表
「打咗第五針,仲精神咗,保護力大大增強……」
打咗五針又如何?咪又係中咗
有時講到咁大之前,要諗諗遲啲中招個效果係點。



鄧議員未做好防疫措施?


[隱藏]
打5針


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]