• 瀏覽: 13,102
  • 回覆: 89
+2
MIRROR演唱會早前發生舞台意外,一塊大型屏幕墮下擊中舞蹈員。由康文署牽頭組成的跨部門專責小組今日(5日)召開第二次會議。小組主席、康文署助理署長李子俊指,小組檢視涉事斷裂鋼索斷口後,發現有跡象顯示鋼索出現金屬疲勞導致斷裂,但現時仍需再檢測確定,現階段不排除任何可能性。

跨部門專責小組今日在沙田召開第二次會議,李子俊會後表示,小組會就斷裂鋼索及裝置作檢查及測試,政府化驗所及私人化驗所都會取鋼索樣本化驗,會上經專家討論,及顯微鏡檢視斷口。

他說:「有跡象顯示,相信其中一個好大機會可能係鋼索出現金屬疲勞而斷裂,我哋要更多檢測才能落結論」,他強調不排除任何可能性,會從裝置、負重及物料等三方面進行調查。

李子俊又指,小組現時面對不同挑戰,正計劃清拆舞台及座椅,安排高空工程車運載工程師及專家組,靠近高空懸掛處進行檢查,了解拉籠或裝置結構。他強調,工作小組希望能盡快就事件作出調查。

小組成員司徒家成︰金屬疲勞不一定是因鋼索過度使用所致

調查小組成員之一的工程師學會專家司徒家成表示,現時金屬疲勞致鋼索斷裂惹禍是初步評估,有待涉事鋼索送往化驗所,以更精密的顯微鏡進一步檢視鋼索的工件、材質,以及計算涉事鋼材的設計等,才能全面評估情況,強調現階段未能就此下結論。

司徒家成又解釋,金屬疲勞不一定是因鋼索過度使用,才會出現的問題,鋼索計算、設計、材料等問題,也可能是導致金屬疫勞的成因,「因為個裝置或者其他附件,譬如有機會個鋼索會經過一啲滑輪,而啲滑輪本身個呎寸係幼細嘅,咁你嗰條『威也』過嘅時候,係咁將受力嗰度壓扁,呢個都係其中一個金屬疲勞嘅現象嚟,所以要再去升降台再望清楚。」

希望可以早日查出真相,避免歷史重演,可保障工作人員安全。

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/sns/article/800775



 
金融市場只有盜賊,一定唔會有好人,好人一定係騙子。
 
賴落件死物度


玩咗3晚條威也就金屬疲勞?乜條威也係道具嚟嘅咩?


引用:
原帖由 忙着發財 於 2022-8-5 20:59 發表
玩咗3晚條威也就金屬疲勞?乜條威也係道具嚟嘅咩?
咁樣先可以推到一肝二淨,好理由黎



[隱藏]
 
好野,咁邊度都唔使負責,


金屬疲勞?吾好玩啦,夠力就夠力,吾夠就吾夠,一係就物料質量有問題😤


黃色法官:傷者去左唔應去既地方.所以重傷,
判大會無罪, 傷者付堂費



引用:
原帖由 大波.好波~~ 於 2022-8-5 21:02 發表
好野,咁邊度都唔使負責,
咁曱甴mo呢次無啦,無人需要負責,李生包佢一世住公院



引用:
原帖由 大波.好波~~ 於 2022-8-5 21:02 發表
好野,咁邊度都唔使負責,
李生負責百五文住院架



[隱藏]
 
食住花生等睇戲


快 d 驗完拆埋其他幾個下來,過多幾天會不會全部疲勞跌落來!


只知道一見到嗰十二條粉腸雙眼就一定疲勞!


見你咁講我都覺得疲勞…


金屬疲勞?求其搵啲科學名詞就想甩身?呢啲鋼索一年用得幾多次,用一百年都未疲勞到斷啦。


[隱藏]
 
咁快,有無兒戲啲


鍵盤翻頁
左右