• 瀏覽: 724
  • 回覆: 4
美國眾議院議長裴洛西(Nancy Pelosi)訪問台灣19小時,讓台灣受到國際關注。網友今天揭露,我國政府與民進黨自2018年開始透過公關公司聯繫遊說裴洛西,共付費314萬9377美元(約新台幣9400萬元)。外交部對此表示,我國駐美國代表處聘用公關公司來擴大我國對美國工作的觸角,是我國政府長年的一貫作法;裴洛西議長訪問團是美國政府公費支應,在台行程統一由美國在台協會(AIT)洽排,外交部從旁提供行政協助。

呢次真係柒到沒朋友..菜菜子仲諗住反中牌可以終身有效..點知呢次花完錢買聞煮仲要俾大陸入到位..如果真係要玩...鎖你一個月就斷水斷電...呢次真係等死..

新聞來源連結:
https://tw.news.yahoo.com/遊說裴洛西4年共314萬美元-外交部-我政府長年-貫作法-071426055.html



原來係台灣安插在美臥底,今次佢出賣咗美國利益,令美國失去台灣控制權,而台灣可以速成統一擺脫美國多年掌控。


做show要錢㗎


314萬咁少,佩婆當然不滿意,要親自去台北收數。


[隱藏]
拎錢買黎俾中共封鎖,台狗真係有趣


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]