• 瀏覽: 30,284
  • 回覆: 265
+12
(星島日報報道)美國聯邦眾議院議長佩洛西率領國會代表團啟程訪問亞洲,並且公布行程,代表團今起訪問新加坡兩日,其後再轉往馬來西亞、南韓及日本,行程中未列台灣。不過,外界相信她將「加插」訪台,有台媒推測佩洛西將於八月三日左右訪台,有外媒則報道,佩洛西將於八月四日經菲律賓克拉克美國空軍基地訪台。前北京《環球時報》總編輯胡錫進認為,佩洛西有可能以中途停留的方式赴台,「降低她竄訪台灣的挑釁意義」。

作為美國第三號人物的佩洛西如果成行,將是二十五年來首位訪台的美國眾議長,中方此前已經頻頻發出嚴厲警告。佩洛西在上周五記者會被問及亞洲行是否包括台灣時迴避答覆,表示這是安全議題。



呢條阿婆係度玩嘢, 制做混亂, 搏就算去了台灣都唔敢郁佢喎


中國應好似胡鍚進所言, 來就一炮送佢去見撒坦啦!

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/daily/article/2478735/日報-港聞-佩洛西今展亞洲行-傳中途-加插-訪台

[ 本帖最後由 cwilson1 於 2022-8-1 08:53 編輯 ]



呢個老太婆諗住時日冇多,想在死前做件轟轟烈烈的事


沽咗好多貨就真


傳咗好耐, 條老閪殼應該唔夠膽.


[隱藏]
川建國同志真係無屌錯佢。有佢只會令美國更糟🤟🤟🤟長命百歲呀老妖貪污議長


一個失節婦人,想偷偷去探望外面的私生子,卻生怕被家姑瞧見,整個模樣委實是可憐復可憫!今番即使她能成功出訪台灣,但是去得偷偷摸摸的,毫無大國風範,這便是輸了一局。

若是不去呢,這一局還是要輸,因為世界輿論定然認為,美國是怯於北京的威勢,才不敢讓佩洛西踏足寶島。棋子走到這一步,就叫做「去又死,唔去又死」,佩洛西呀佩洛西,這又何苦來哉?



又要做雞又要拎貞節牌坊


坦白講... 條八婆鬼鬼鼠鼠降落
轉用其他民航機


就算去台灣... 中國紙老虎可以做乜?
大家唔好幻想會大戰



結局係點大家都估估下,但呆灣一定會付出代價


[隱藏]
中國拿出勇氣

毛主席的勇氣



引用:
原帖由 意難平 於 2022-8-1 08:46 發表
結局係點大家都估估下,但呆灣一定會付出代價
如佢去台,中國就立即收回台灣!



中國空軍應要記住




宜將導彈追 鑊西,不可沽名學霸王



搵升旗易得道帶幾個紙皮箱去安排西婆婆釣魚, 今次玩眾籌仲唔肥仔?


等睇老解打飛機

如果條 8 婆成功到台灣

老解顏面何處



[隱藏]
議長女士只要降落台灣,就等同向對岸宣戰,勿玩火。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]