• 瀏覽: 79,356
  • 回覆: 415
  • 追帖: 2
  • 分享: 14
+12
MIRROR 演唱會昨晚發生嚴重事故,文化體育及旅遊局局長楊潤雄及勞工及福利局局長孫玉菡今早到事發現場紅館視察,楊潤雄表示,場地的大型屏幕由兩條鋼索懸掛,初步得知其中一條鋼索斷開,導致大型屏幕由高處墮下。楊潤雄指,已經指示康文署助理署長成立一個工作小組,會聯同勞工處、機電工程署以及專家,一同找出今次事故原因,以及研究改善措施。勞工及福利局孫玉菡說,勞工處已經發出「暫時停工通知書」,在涉事懸掛裝置下面工作的人士都要暫時停工,主辦單位需要提交切實可行的方案,經部門同意後,才可以拆除涉事懸掛裝置。

MIRROR 演唱會昨晚發生嚴重事故,文化體育及旅遊局局長楊潤雄及勞工及福利局局長孫玉菡今早到事發現場紅館視察,楊潤雄表示,場地的大型屏幕由兩條鋼索懸掛,初步得知其中一條鋼索斷開,導致大型屏幕由高處墮下。楊潤雄指,已經指示康文署助理署長成立一個工作小組,會聯同勞工處、機電工程署以及專家,一同找出今次事故原因,以及研究改善措施。

楊潤雄在發言時,首先再代表特區政府對傷者致以深切慰問,並祝他們早日康復。楊潤雄說,舞台安全非常重要,因為要深入調查事故起因,他預計上述小組的工作需時數星期。楊潤雄並且說,在小組未達成結論前,會繼續關注康文署場地的各項表演,署方會跟各個租場人士商談舞台設置,審視有否需要改善之處,要避免舞台出現高危裝置。

被問到何方需要負責,楊潤雄指言之尚早,不過他解釋康文署會跟租場人士簽訂租賃者協議,詳細列明雙方責任;而在大型表演場地的工程,通常會由租場者負責場地內的所有安全設施,租場者亦要自行找專業合資格工程師作工程認證,康文署收到簽署了認證書後,才會批准表演繼續進行。

楊潤雄又被問到,有傷者家人正從外地返港,但鑑於目前防疫規定,能否彈性處理個案;楊潤雄指,已經初步接觸了醫務衞生局,讓他們了解傷者家屬的要求,部門會在家屬需求和防疫要求之間取得平衡。

另外,勞工及福利局孫玉菡說,勞工處已經發出「暫時停工通知書」,在涉事懸掛裝置下面工作的人士都要暫時停工,主辦單位需要提交切實可行的方案,經部門同意後,才可以拆除涉事懸掛裝置。孫玉菡並且說,今次事件跟《職業安全健康條例》相關,部門人員已經派同事到肇事場地通宵搜證,如發現有人違法,必定會嚴正執法。

其中一條鋼索斷裂 由第一日開始已經叫注意安全,而家先查

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/mirror-演唱會事故-楊潤雄-初步發現其中一條鋼索斷開-導致大型屏幕墮下-041931293.html



黃人豆腐渣工程


天有眼, 重挫鏡鴨.





[隱藏]
上次半山吊船死人

香港工程界要大整頓了



兩條鋼索

一條鋼索斷裂,成部嘢就跌落嚟

有常識嘅人都知呢個唔合格啦

有無咁on9啊



黃人經常自詡乜嘢香港精神、核心價值,其實都不過係口號。

黃人嘅思維係,只要稍為表現出反共、叛不羈、自由、反傳統嘅就係一定係好嘢,就係香港價值,就一定要支持,冇晒是非黑白邏輯。

Mirror隊野乜料大家心中有數,
就係因為唔鍾意TVB所以黃人要支持班妖人;
支持香港足球隊就純粹係因為要反國家隊,
《十年》套爛片就變咗最佳電影...

其實啲黃店、黃色KOL抽水方式其實一路如是。新一代年輕人做乜都係求鳩其、粗製濫造、但求cap水夠快,結果仲衰過佢哋口中好憎好差嘅大陸。



引用:
原帖由 tamadabi 於 2022-7-29 13:12 發表
兩條鋼索

一條鋼索斷裂,成部嘢就跌落嚟

有常識嘅人都知呢個唔合格啦

有無咁on9啊
根本要用個罩套實

兩條索
好易失平衡?



一看只用「兩條鋼索」就知「非專業人事設計」!每吊起重物,下面又有人表演必須老慮「安全餘量」最小要用「4條兩邊4角」或「左中右六條」而且要確保斷一半數量情況下是夠承受「重物」的整體重量和衝力!這叫設計安全餘量「當一套設備先控,還有另一套支撐」!

[ 本帖最後由 wilsonabcd 於 2022-7-29 13:20 編輯 ]



[隱藏]
推,唔關我事
所有人都集氣,
如果果個係Tvb節目?
班友重唔落井下石!
分得出睇邊個台,就代表乜嘢人!!


[ 本帖最後由 ATA0075 於 2022-7-29 13:22 編輯 ]



通常用得鋼索都會另外加一條鐵鏈做保險架啦,啲人唔係唔識吓話


引用:
原帖由 Aasia 於 2022-7-29 12:50 發表
MIRROR 演唱會昨晚發生嚴重事故,文化體育及旅遊局局長楊潤雄及勞工及福利局局長孫玉菡今早到事發現場紅館視察,楊潤雄表示,場地的大型屏幕由兩條鋼索懸掛,初步得知其中一條鋼索斷開,導致大型屏幕由高處墮下。楊潤雄指,已經指示康文署助理署長成立一個工作小組,會聯同勞工處、機電工程署以及專家,一同找出今次事故原因,以及研究改善措施。勞工及福利局孫玉菡說,勞工處已經發出「暫時停工通知書」,在涉事懸掛裝置下 ...
我想嗰間公司從此一段很長的時間他做的所有工程都會被有關人士嚴厲檢查🥺



引用:
原帖由 tamadabi 於 2022-7-29 13:12 發表
兩條鋼索

一條鋼索斷裂,成部嘢就跌落嚟

有常識嘅人都知呢個唔合格啦

有無咁on9啊
咁重物件, 有經驗人士會用三條, 其中一條後備用,發生意外都唔使成嚿跌落嚟。



黃曱甴餐廳一樣,求L其其,政治表達,識條鐵咩。

[ 本帖最後由 強大師 於 2022-7-29 16:43 編輯 ]



[隱藏]
初步得知其中一條鋼索斷開,導致大型屏幕由高處墮下。


咁條鋼索承重量應該係幾多??有無超出負荷
安全系數係幾多??

認証時有無文件証明屏幕安裝
符合安全標準,有足夠安全系數??





⋯⋯

[ 本帖最後由 launch_date 於 2022-7-29 13:41 編輯 ]



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]