• 瀏覽: 1,976
  • 回覆: 5
烏克蘭東部親俄地區頓涅茨克和盧甘斯克先後宣布,將禁止在區內使用科技巨頭Google服務,原因是Google「屢屢散播針對俄羅斯人的暴力和恐怖主義」。

頓涅茨克領導人普希林(Denis Pushilin)在聲明中指控Google是聽從美國政府的要求迫害俄羅斯人,直言烏克蘭以至西方的宣傳機器是不人道的,充滿謊言和假信息。
頓涅茨克和盧甘斯克地區目前已自行宣告成立共和國,但僅獲俄羅斯、敘利亞和北韓承認。



俄羅斯好嘢, 直接小爆Google

Google 係乜, 大家如用佢拒摷返過去幾年前美國的衰嘢, 原來好多係摷唔返.
呢隻嘢用温水煮蛙方式來幫美國隠沒衰嘢

而youtube 更是不斷打壓報導美國真惡魔面目的聲音!

所以俄羅斯做法正確

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1857541/即時-國際-俄烏局勢-頓涅茨克盧甘斯克地區宣布-禁止區內使用Google服務



唔用都冇乜所謂.


用G搜尋後上鄉土即時狂出廣告
屌那星……



引用:
原帖由 @海東青 於 2022-7-23 07:56 發表
用G搜尋後上鄉土即時狂出廣告
屌那星……
同樣情況



[隱藏]
google 本身市佔率好高,係美國政府攪到佢失去左中俄2大市場


正所謂,
係Google 上打idiot呢個字,
就會彈咗特郎普個樣出嚟。





[按此隱藏 Google 建議的相符內容]