• 瀏覽: 7,313
  • 回覆: 4
請問大家對香港樓價有何看法?


引用:
原帖由 wkll 於 2022-7-22 16:19 發表
請問大家對香港樓價有何看法?
經濟好樓價便升, 反之亦一樣
樓價只是表像, 不是本質
當然政府應該有長遠及合理的土地房屋政策, 不能再由地產商主導

雖然目前世界經濟存在很大隱憂,但我對國家有信心, 世界衰, 我國會比其他國家冇咁衰, 世界好, 我國會更好
只要香港真正可以融合到中國的大局中,就等於站在巨人的肩膀上, 長遠睇, 香港前景還是有希望, 樓價亦不會差
當然, 炒樓致富這一套, 就未必可行了



賣得起就神

賣唔起就死



忍多一陣啦,香港樓價應該就快爆!!

到時大家回到董建華時候⋯⋯
感受一下鄭州人民一樣的低樓價,好日子⋯⋯

[ 本帖最後由 狂人甲 於 2022-7-22 18:54 編輯 ]



[隱藏]
香港係一個好奇怪嘅地方,話自己係金融中心,但係,整個社會氣氛,排斥資本家!!

其實,我都唔知道,香港可以點樣玩落去嘅,所以,而家喺香港,都冇咩資產嘅。

經過董建華嗰幾年,其實香港已經冇咩產業值得投資,亦都冇咩資產值得投資!!
房地產喺香港僅存唔多嘅產業,或者值得投資嘅嘢!!

香港政府連最後根據地都守唔住,李家超先生,隨時變成眾矢之的。

香港樓價暴跌,
中產變成負資產,
無產階級因為經濟環境差失去工作,
銀行體系因為負資產受到壓力,資產階級損失巨大,
因為社會環境惡劣,導致對政府態度惡劣,面對困境的公務員工作壓力越來越大!!
公務員,社會基層,社會中層,社會高層,一切不滿,呢個就係當年董建華面對嘅情況!!

歷史上有個人叫王莽,一心以為幫人民,結果?

[ 本帖最後由 狂人甲 於 2022-7-22 19:26 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]