• 瀏覽: 519
  • 回覆: 3
美國總統拜登表示,預計會在未來10日內,與中國國家主席習近平對話。 對於有報道指,眾議院議長佩洛西計劃訪問台灣,拜登回應說,軍方認為現在到訪台灣,不是一個好主意。 在北京,外交部早前強調,中美元首保持交往...

上次西婆婆詐病甩底, 今次直頭由軍方出聲, 即係佢地認為冇能力同中國軍事衝突, 西婆婆你都係死左條心把啦.

新聞來源連結:
https://www.quamnet.com/post/6Ce2DUmGwxjuNGpSgfWap



閪荒成日出口術想模阿爺底橫遲早瀨鑊金


呢隻咁嘅死老妖係咪收咗菜菜子好多錢搏乜野呀佢


好多上左年紀既政棍如拜登和佩洛西之流, 都覺得美國以外既世界愈亂, 美國就愈強大. 但實際情況已經改變, 外國世界亂, 美國都唔能夠獨善其身. 例如美國要制裁俄羅斯. 但依然要買俄羅斯既化肥和農產品. 而戰爭帶來的高通脹亦嚴重影響美國本土. 但老人家既通病就係頑固如石頭. 到左呢個時候仲想繼續搞搞震.  老巫婆即係老巫婆. 幾時先到佢被人獵巫?


主題標籤 #習近平
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]