• 瀏覽: 11,472
  • 回覆: 57
當地時間13日,德國國務秘書約爾格·庫奇斯表示,德國將很快停止從俄羅斯進口煤炭和石油。
庫奇斯表示,德國將從8月1日開始停止進口俄羅斯煤炭,從12月31日開始停止進口俄羅斯石油,這也將從根本上改變德國的能源供應。此前,俄羅斯的煤炭和石油佔德國進口的40%以上。但庫奇斯同時也承認,比起煤炭和石油,要擺脫對俄羅斯天然氣的依賴更加困難。他表示,歐盟每年從俄羅斯進口約1580億立方米的天然氣,而美國和卡塔爾能向歐洲提供的液化天然氣僅為300億立方米,這二者之間有着巨大的差距。
德國目前正在建設四個液化天然氣接收終端,以期填補天然氣供應的空缺。德國政府希望其中的兩個接收終端最早能夠在明年年初投入運營。


德國佬真虛偽, 大吵大鬧幾個月, 都是為了爭取時間來儲存大量俄羅斯石油和天然氣吧... 家陣儲起的石油和天然氣捱不到好耐的啊... 一到寒冬季節, 德國佬肯定會乖乖跪求俄羅斯普京打救啊... 老外西毛歐美賤國, 真係廢柴虛偽又賤格... 普京鄙視歐盟賤國絕對有原因啊...

新聞來源連結:
https://www.wenweipo.com/a/202207/13/AP62cee7b2e4b033218a579b53.html



頂幾個月,到時又有借口落台。


呢隻消磁上台以來, 同果隻蒸生瓜外長, 一直在做跟美狗


支持德國


[隱藏]
索已遲做美國狗,德國人好可憐!!!


原來仲繼續進口天然氣


支持德國,只要個總需求冇減少,你同邊度買煤油俄羅斯都係賺。歐美自己搞少圈子唔買,扯高煤油價格,其他國家照買俄油。


聽住先啦


大大聲原來只係石油同煤呢啲低端燃料

天然氣又干淨又環保又好用
一於咪撚供俾佢
等佢冬天凍死一半人
官逼民反個仆街政府



[隱藏]
買定花生等冬天


而家似乎係德國大鑊啲喎!


投降啦,歐豬國家


將停止即係幾時?
俄羅斯即時斷供啦,仲諗



睇下頂到幾耐 


[隱藏]
為什麽不即時停,是否意味幾個月後會完戰?


主題標籤 #俄羅斯
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]