• 瀏覽: 34,212
  • 回覆: 182
  • 追帖: 1
  • 分享: 6
+5
運輸署今日(5日)公布正推行一項為期約六個月的試驗,在部份過路處安裝新型輔助裝置.當行人過路紅綠燈紅色公仔燈號亮着時,會有紅光投射到行人路



運輸署今日(5日)公布正推行一項為期約六個月的試驗,在部份過路處安裝新型輔助裝置.當行人過路紅綠燈紅色公仔燈號亮着時,會有紅光投射到行人路的等候位置上,提醒行人不可衝紅燈過馬路。

其中波斯富街/富明街過路處已完成安裝工程,該位置一方是被收購後人去樓空的舊樓寶富大樓,地下多是吉舖或已落閘,另一面是龜苓膏店,街上顯得特別漆黑。今晚(5日)所見,紅光投射在行人身上,變成黑夜中顯眼的「紅人」;有人兜路避開,問記者發生甚麼事,也有人疑特別到來打卡。

紅綠燈紅色公仔亮着時才有紅光投射

運輸署今日公布,試驗在行人過路處安裝新型輔助裝置,提醒行人不可在紅綠燈「紅色人像」燈號亮着時橫過馬路,以加強行人安全意識。署方表示,輔助裝置會在「紅色人像」燈號亮着時,將紅光投射到行人路的等候位置上,透過由地面或手機反射的紅光提醒行人,尤其是低頭注視手機的行人,「紅色人像」燈號正在亮着,不可橫過馬路。

市民可參閱運輸署網頁
其中四個路口的行人過路處,會陸續在7月安裝輔助裝置:

-波斯富街/富明街(已完成安裝工程)

-荃灣街市街近仁濟醫院

-沙田正街近沙田市中心巴士總站

-窩打老道/禧福道

也有疑專程到來變「紅人」打卡

記者今晚到波斯富街/富明街過路處直擊,現場店舖不是已關門,便是吉舖,因此現場較為漆黑。有行人對着紅光感到不明所以,連忙問記者發生甚麼事;有人等過路時,找位置避開紅光;不過也有人聞風而至,疑專程到來站在紅光射到位置,變成「紅人」打卡。至於車路上,有電單車司機也特別減速觀看了解。

農曆7月嗰陣會唔會仲得人驚

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/789167/有片-直擊銅鑼灣過路處紅光投射燈亮着時-紅人-突現黑夜路上



影菲林應該幾有feel


幾好吖


十分有趣.


[隱藏]
靈憶妓者顯靈


幾好,之前好似睇到新聞報過外國為咗令啲低頭族注意到紅燈,有類似裝置,但日頭係咪就無用?


7月14   一定嚇親


會以為撞鬼


依家大把商場都用投射燈做指示啦.


[隱藏]
我覺得呢個題示唔錯


投射紅色都好過黃色…


晚上特別好有7月 feel😜


呢一代既人真係on9無極限,本末倒置!點解唔係要啲刁民過馬路唔可以玩手機,而係想辦法輔助啲玩手機既人過馬路?咁做係咪變相認同過馬路玩手機係啱?CLS廢人當道歪理變真理


引用:
原帖由 fightforu234 於 2022-7-6 11:03 發表
會以為撞鬼
嚇死駕駛者!!



[隱藏]
引用:
原帖由 淨骨頭 於 2022-7-6 11:10 發表
呢一代既人真係on9無極限,本末倒置!點解唔係要啲刁民過馬路唔可以玩手機,而係想辦法輔助啲玩手機既人過馬路?咁做係咪變相認同過馬路玩手機係啱?CLS廢人當道歪理變真理
所以搞咩, 都係失敗收場!!



主題標籤 #運輸署
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]