• 瀏覽: 22,251
  • 回覆: 162
  • 分享: 1
+4
美媒7月5日引述消息人士稱,美國政府內部正在討論一項計劃,總統拜登(Joe Biden )可能只會取消100億美元的中國商品關稅,這僅佔前特朗普(Donald Trump)政府向中國徵收3700億美元關稅的商品中一小部分。

美國政治新聞網站Politico報道,拜登政府或在7月內宣布對華關稅減免方案涉及的3個部分。首先,華府料將取消一小部分關稅,可能涉及單車等消費品關稅。產品清單仍在討論,但兩名消息人士指,預計涉及金額相對較小,正考慮在前特朗普政府徵收的大約3700億美元關稅中,取消當中的100億美元關稅。
第二,預計華府將宣布美國貿易代表辦公室(USTR)將開啟新的排除程序,讓企業獲得對中國關稅的豁免。
第三,華府將根據1974年貿易法第301條啟動新的關稅調查,針對中國經濟中受到中國共產黨大量補貼的產業。美國貿易代表辦公室或因此調整關稅,但相關調查或需長達1年時間才能完成。



你老味CHINA JOE真係鐘意奶共

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/789215/美媒-拜登政府或僅取消100億美元中國商品關稅



好煩 
少少野要浪費咁多時間....美國亡國唔係冇原因..



取消100億咁少?


用取消關稅黎向政權獻媚表忠,肉麻得佢


[隱藏]
美國窮人咪繼續買貴貨囉, 好小事.


帶奇啊帶奇, 你咁表忠情何以堪啊, 敗燈都唔聽你支笛


預計中!!!敗dumb 根本就是一個極吝嗇的老鬼!!!


唔𠃊係呀?


果小小錢傾成幾年,日日都係美國自彈自唱。


[隱藏]
習大大:100億美元都要打電話嚟同我傾,過主啦!


減關稅,美國財政缺口又擴大


拜山整餅


取消關稅就想物價下降,問過啲商家未?咁L容易一早做咗啦,侵侵set落嘅士碌架拜山唔一早拆依家咪戇99食晒囉。


引用:
原帖由 sunday8999 於 2022-7-6 09:18 發表
取消100億咁少?
冇乜所謂,唔取消都得



[隱藏]
總值100億既貨品既關稅, 就要白宮咁多人研究咁多日, 真係辛苦晒


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]