• 瀏覽: 49,750
  • 回覆: 828
  • 追帖: 1
  • 分享: 4
+39
張學友早前接受內地央視訪問談香港回歸25周年,他在片段中以廣東話說︰「香港過去25年經歷過好多高高低低、起起跌跌,但係因為我係同呢個城市一齊成長,我喺度出生,喺呢度長大。我仍然都相信呢個城市,希望呢個城市變成一個比以前更加好嘅城市,香港加油!」學友被內地網民指他在片中未提「回歸」、「祖國」字眼,結果引起爭議。央視後來刪除了有關片段,有網民估計與學友在片中的言詞,如「香港加油」有關。




黑暴真係攪到正正常常一句香港加油都變左黃人象徵, 支持張學友!唔好被網暴曲解原意!
奧運期間大家叫香港加油!唔通又係黃人咩



新聞來源連結:
https://m.mingpao.com/ldy/showbiz/latest/20220703/1656841503818/張學友強調愛國愛港-無法理解「香港加油」變成愛國標準「禁語」



瓜田李下


張學友 我心目中的歌聖.


黃色同黑色都唔係曱甴專用

我要重奪黃、黑色、雨傘標誌同香港加油口號



[隱藏]
魚港藝人講政治只會自取其辱,想在中國賺錢,南蠻子必須修習道德文化…


「香港人加油」係被選為最難聽黑暴用語,唔係「香港加油」


走火入魔


怪就怪黑暴用呢句做口號 😒


BNOers 揸柚


[隱藏]
相信張學友係真心愛國愛港,我支持佢


中國,行毛澤東路線


可想而之啲黑暴冚家剷幾咁撚乞人憎!


支持學友。 


冇辦法,改用第二句!被人騎劫咗


[隱藏]
每當變幻時
便知時光去



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]