• 瀏覽: 8,022
  • 回覆: 33
  • 分享: 1
+2
元朗朗屏中電電纜橋起火,至元朗、屯門及天水圍大停電,天水圍4條邨及部份大廈今早(22日)才恢復供電。面對昨日(21日)夏至來襲,號稱堅毅不屈的





馬鞍山國啲子民

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/article/784385



一晚都頂不到
以前d人都無冷氣風扇



宜家d 後生真係無L用,唔怪得話自己生於亂世喇,寧願喺天水圍坐車去港島住酒店都捱唔到幾個鐘,掉低父母都唔覺有問題,香港教育真係教咗班怪物出嚟。


只要有冷氣,民主都可以唔要


[隱藏]
奇怪?有街坊被電視訪問話昨晚無電,熱到標冷汗,我相信他不是因為天氣太熱,佢係身體有病!🤣🤣🤣


平日屋苑檢查都停電半日, 只要唔打開門, 我次次電櫃嘅食物都無事啦 😉


真有米


溫室長大


十零個鐘都忍唔到,點光復呀


[隱藏]
黃人一向無耐性


令我記起.馬安山國係商場度立國. 熄冷氣之後唔夠2小時滅國了..


奸邪妖獸聲稱「生逢亂世,民不聊生」,但「民不聊生」、「亂世」之下,平民百姓卻有錢去租住酒店。


引用:
原帖由 錢太多4 於 2022-6-22 18:45 發表
只要有冷氣,民主都可以唔要
何止吾要民主,吾要屋企都得啦



香港人真係冇冷氣唔得


[隱藏]
一陣間都頂唔到,仲好意思話系為左香港人爭更新生活?靠你地實死得啦。


主題標籤 #冷氣機
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]