• 瀏覽: 2,586
  • 回覆: 11
【本報訊】本港新冠肺炎疫情呈反彈之勢,食物環境衞生署及警方採取聯合行動,巡查全港多處食肆及酒吧。中區警區牌照組聯同反黑組、O記、港島總區反黑組及食環署人員,在上周五(17日)至昨日凌晨,於中區蘭桂坊一帶採取行動,巡查酒吧及食肆等餐飲業務場所。行動中,執法人員共巡查區內10間餐飲業務場所,並分別向涉嫌違反《預防及控制疾病(規定及指示)(業務及場所)規例》的4間酒吧及1間餐飲場所,及其場所共29名職員(22歲至59歲),發出傳票及定額罰款通知書,他們涉嫌未有按規例保留員工快速抗原測試紀錄。同時,3男2女顧客(20歲至23歲),涉嫌違反《預防及控制疾病(禁止聚集)規例》,執法人員遂向他們發出定額罰款通知書。上述違例酒吧及違例餐飲場所分別須關閉場所7及14天,以及由下午6時至翌日上午4時59分停止售賣或供應供在餐飲業務的場所內進食或飲用的食物或飲品,及於其餘時間不得多於兩人同坐一桌,為期14天。

呢的酒吧狗, 為求復業, 個個做契弟瀨豬X都應承, 而家政府施捨比佢地開, 個個就九擒十八搏, 古靈精怪, 政府根本唔使同佢地講咁多, 禁晒佢地就啱啦, 呢的人, 完全唔識守規舉。

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20220619-0619_00176_043/多部門巡人間妖域--揭5場所犯禁



大部份夜場都係咁.


叫酒吧d 躝癱守規矩同叫騙徒唔好呃人有咩分別?


支持警察巡查酒吧,查安心和快測


[隱藏]
晚晚去巡查就啱啦


引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2022-6-19 09:57 發表
晚晚去巡查就啱啦
增加庫房收入



引用:
原帖由 半夏善良的黑頭 於 2022-6-19 09:59 發表

增加庫房收入
果班友當係散紙咋



人間妖域


引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2022-6-19 10:06 發表

果班友當係散紙咋
咁就要佢哋跌多d散紙



[隱藏]
幾時肯去🐎會掃蕩 扮曬大公無私


引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2022-6-19 09:57 發表
晚晚去巡查就啱啦
一晚其實仲可以查二,三次牌㗎, 當年殺雞警司施本勵都係咁。



日本夜場性病開始擴散, 香港人唔小心,叫鷄搞到全家艾滋病。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]