• 瀏覽: 2,676
  • 回覆: 7
通脹愈升愈有,但打工仔薪金卻未有寸進。勞工及福利局局長羅致光今日(29日)在網誌表示,「最低工資委員會」正進行新一輪法定...





今年最低工資檢討一定要加人工啦

新聞來源連結:

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news ... 0529_00822_001.html



尋晚喺tvb睇呢單新聞時,真係火都嚟差D車爆部電視。
屌爆你羅致光老母老婆細女個臭閪,你對下班高級公務員就諗住加成7%,坊間要求加最低工資你條撚樣就嘰嘰趷趷。
如果雞超有性嘅,就7-1上埸第一批開刀嘅就包括呢條仆街死全家。



咁你班公務員加人工一樣唔可行啦,特別你班高層啊唔減不但止仲要加


羅致光:「一年一檢」並不可行,如要實行,便要大量壓縮研究、分析等過程,又或是要改為以方程式調整法定最低工資水平。

大量壓縮研究、分析等過程,點唔可行?
改以程式調整法定最低工資,又點唔可行?
好多地方都係一年一檢,香港有咩唔同?
我唔係話一定要一年一檢,但最低工資影響好多人,佢好似只係講咗「不可行」,原因唔清唔楚。
不能服眾,點做局長?



[隱藏]
最低工資,除了收集基本數劇,又要勞資相方開會,有共識
無共識,政府又難做


兩年一檢可以接受
上次就因為無共識
政府索性凍結



三年一次先岩


最低工資其實是打刧地主


疫情下百業蕭條,民生維艱,唯獨疫苗公司、檢測公司和隔離酒店賺個盆滿缽滿,即使疫情早已放緩,港府對這三個行業「放水」依然絕不手軟..............  https://orientaldaily.on.cc/content/要港要聞/odn-20220530-0530_00184_004/筆下風雲:港府獨厚三個行業


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]