• 瀏覽: 16,065
  • 回覆: 105
  • 分享: 4
+5
美國總統拜登繼本月初就俄烏戰爭失言後,周五(28日)在馬里蘭州海軍學院出席畢業禮時,對着過千名海軍演説期間再度口誤,錯誤...



美國總統拜登繼本月初就俄烏戰爭失言後,周五(28日)在馬里蘭州海軍學院出席畢業禮時,對着過千名海軍演説期間再度口誤,錯誤宣稱北韓支持制裁俄羅斯,及後由白宮發演講稿更正為南韓。
拜登當時向在場1,200名畢業生列舉多國站起來支持制裁俄羅斯時,不慎將北韓和南韓混淆。但北韓領袖金正恩自俄烏開戰至今就譴責美國和西方國家的霸權政策,而朝方亦就譴責俄軍侵烏的聯合國決議中投反對票。
拜登已經不止一次失言,他本月初在亞拉巴馬州訪問期間,提到美方已確保「俄羅斯獲得標槍反坦克導彈」,又將烏克蘭人錯誤當作成匈牙利人,此前又提到美軍會到烏克蘭,要白宮為他澄清。

大鑊又唔記得食藥!

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/intnews/20220528/mobile/bkn-20220528180530902-0528_00992_001.html



辦公室回應:總統係想講"據,疑,傳",北韓支持制裁俄羅斯


美狗老矇懂.


黑婆有機


[隱藏]
口咩誤呀
扮痴呆



呢d隨時可以唔算數


全球新聞,美國占過半。日日都有新聞


點會係口誤
根本係癡呆



共濟會揾左個廢坑做總統🤔🤔


[隱藏]
其實拜山簡簡單單講句恭喜發財咪好囉,冇必要講太多複雜嘅嘢。


真失禮


美狗真係傻西。甘老就收皮啦。日日衝出黎柒出世界


唔講俄羅斯制裁俄羅斯
進步咗



老人痴呆又嚴重咗,差婆開心死


[隱藏]
8,90年代就成日話中國老人政治,依家美國都差唔多。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]