• 瀏覽: 22,140
  • 回覆: 98
  • 追帖: 1
  • 分享: 5
+2
今年是香港回歸25周年,政界預期國家主席習近平將會於七一訪港。然而,香港第五波新冠肺炎疫情遲遲未完結,習近平還會不會訪港以及他的行程,均受



今年是香港回歸25周年,政界預期國家主席習近平將會於七一訪港。然而,香港第五波新冠肺炎疫情遲遲未完結,習近平還會不會訪港以及他的行程,均受到關注。

有報道指,香港官員正研究將習近平訪港的行程壓縮至七一當日,此外還有兩手準備,萬一新冠疫情再次大爆發,習近平或不會成行。


即係習大大在7.1當日, 早機來, 晚機返.
只係在會展發表[重要講話], 為香港官員宣誓, 期間習大大跟所有人要距離最少1米, 所有官員及嘉賓都要在出席當日, 即場做快速測試, 唔可以在家做.  

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/775091/習近平訪港行程-據報考慮縮短至七一當天



習大大需唔需要用安心出行


仲有, 所有出席的人都要打齊3針或4針, 即係要有疫苗通行證, 以乜柒理由唔打針的人, 一律冇得出席, 例如唐老鴨.


引用:
原帖由 笨豬傻咪 於 2022-5-27 18:26 發表
習大大需唔需要用安心出行
大你5000有乜所謂



[隱藏]
仲有好多個三年要咁樣早機去晚機返


敗燈腫桶80幾歲都周圍去, 仲要去爆到七彩的南韓及日本.


來到先講


使乜親身嚟,視像講話一鳩樣,老習費事理麻L煩煩嘅愚港


希望習大大在香港時, 親口講出香港跟內地要排除障礙, 儘快通關, 佢唔講嘢, 陸港兩地真係通關無期.


[隱藏]
涼啅痿早收3日風, 知道習大大來香港, 立即吹雞叫黃屍曱甴做嘢, 發動第6波阻止習大大來香港.


全城皆 反社會症候群 精神病瘋子,落黎最好拖十萬老解


我睇未必嚟,回程要隔離十幾日


無問題,香港只係一個小城市。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2022-5-27 18:23 發表
今年是香港回歸25周年,政界預期國家主席習近平將會於七一訪港。然而,香港第五波新冠肺炎疫情遲遲未完結,習近平還會不會訪港以及他的行程,均受

...
鬼咩、亞爺力撐都清唔到O、肯泥冒奶野險已經要謝主隆恩



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]