• 瀏覽: 2,500
  • 回覆: 3
近日有網民於Facebook群組「香港Omakaseおまかせ關注組」貼文,指於被網民捧為Omakase「神店」的Mamoru(すし衛)有不愉快體驗,餐廳經理的處理手法亦不能接受,最終令期待已久的預訂,尚未入座就已經憤而離場。事件得到不少網友回覆,指光看樓主文字已經身同感受,價錢和服務質素應該要成正比,亦有人理性分析不少香港的Omakase餐廳都名不副實,很多只是被過份吹捧而拉高了價錢,而部份食客的態度,如準時與否,亦分分鐘影響其他客人的用餐體驗。

經理回覆焫著網友??   咁就焫著,經理就咁看可能用詞不對,但又無人知佢當時的語氣同態度,但就咁看佢處理方法其實都算有誠意,可能事主因至少要排期到2023年覺得好似玩佢咁,但都可能真係要等咁耐,啊,香港人,雖則3000元是貴,但都要理性分析對錯啊

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/omakase-omakase神店-中伏-焫著-後續-223056536.html



秋田犬神餐


廚師話今日痾D 屎好正, 所以發辦 "屎炒蛋", 位位3千收平左架喇.


過份炒作。我喜歡食日本野,但日本餐係最無文化既食系。我唔明那些什麼壽司之神,刺身之聖有什麼好吹棒。
看看尚食,那些才是飲食文化。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]