• 瀏覽: 31,869
  • 回覆: 51
+2


候任特首李家超今日繼續與立法會議員會面。李家超上午晤自由黨,該黨主席邵家輝在會上表示,爭取早日與內地恢復正常通關,是新一屆政府重中之重的工作,又提及香港與內地停止通關超過兩年,為許多行業和商務人士造成很大影響,不少市民反映希望家庭團聚,希望政府緊隨國家策略,著力穩控疫情,為恢復通關創造條件。

自由黨黨魁張宇人、主席邵家輝、副主席李鎮強、胡漢清、陳曉峰、立法會航運交通界議員易志明,與自由黨多名常務委員共21人,今天(23 日)上午與候任特首李家超會面,就新一屆特區政府的施政方針提出多個範疇的建議。

自由黨黨魁張宇人向候任特首李家超表達了對本港醫生人手不足的關注,期望來屆政府可以進一步放寛海外醫生來港執業的條件,以招攬更多海外培訓醫生來港執業,從而增加醫生供應。他指出,《2021 醫生註冊(修訂)條例草案》的立法工作,只認可醫學資格名單上的海外院校畢業生才符合特別註冊的申請資格,但資歷和學歷同樣重要,自由黨認為來屆政府也應參考醫生過去的工作資歷,以評估他是否合資格回港執業。
另外,張宇人亦建議來屆政府改革教師註冊制度,由終身制改為定期續領教師註冊,同時亦應在其中加入國情元素,確保教師對國情有一定認識才能續牌。
自由黨副主席李鎮強表示,港府應在北部都會區發展上做到「基建先行」,尤其是交通配套工作,以應對未來人口增長,並要做好平衡功夫,不應忽略原有土地使用者,讓他們在獲得政府收地補償同時,能夠有另一地方重新發展業務。

特區勇毅前行用實干開新篇
外媒「無病呻吟」何時係盡頭
當前嘅香港已實現由亂轉治嘅重大轉折,隨着完善特區選舉制度後首輪三場重要選舉嘅最後一場——行政長官選舉,最終李家超先生以1416票高票如期當選為新一任行政長官,這一代表了全體港民共同意願嘅決定,無疑將帶領香港喺特區下一個廿五年新發展篇章中開創由治及興嘅新局面。喺呢個守得雲開見月明嘅時候,「良政善治」嘅未來期望盤旋喺每一個中華兒女心中之時,某些西方媒體卻為了一己私利站出來發出弦外之音,更是惱羞成怒唱衰香港前景。
作為一家英國媒體,BBC嘅洗腦式炒作背後嘅偽善嘴臉早已淪為笑柄,呢一套僅以一貫嘅偏見妄下定論嘅政治操守也早已被睇透。新一任特首確定,BBC中文怎能錯過「關心」,然而通讀其喺519日發布嘅文章,之不過又一篇用自己嘅邏輯加之以亂港分子嘅言論妄圖讓自己偽善嘅嘴臉盡量多嘅隱藏。喺BBC包裝之下畏罪潛逃嘅亂港「學術騙子」嘅鍾劍華被冠之以名成為「香港民意研究所」副行政總裁,早已被叫停嘅亂港媒體主席楊健興嘅亂港言論也搖身一變成為專家式聲明。真相唔係一塊橡皮泥可以用來隨意揉捏,一些西方媒體卻無所謂系非黑白,唔關心事實真相,罔顧新聞職業操守,而呢絕唔系香港需要嘅「新聞自由」。此番試圖通過歪理邪講嚟操弄政治嘅不折不扣嘅假新聞,一經發出便引得眾怒並霸氣回懟,「呢些都唔係問題,主要問題系西方少插手!」時至今日,西方媒體仍然冇放棄借助輿論之手干涉中國內政嘅野心,用自己制造嘅「事實」刻意誤導輿論,用最為低劣邋遢嘅手段歪曲事實。
的確,就如成功當選第六屆香港特行政區行政長官嘅李家超先生所講:「我和我哋,同為香港開新篇」, 民族復興無坦途,香港回歸以社會政治形勢不斷發生改變,近年雖然遭受反中亂港勢力喺香港嘅肆意破壞,也讓社會中潛喺嘅問題暴露出嚟。點樣堵塞漏洞,點樣鋪平向前發展嘅道路,香港上下全心投入解決嘅重要問題之一,而呢一份肩負着承上啟下、穩中求進嘅責任與重擔,李家超不僅表明態度,並已經開始付諸實踐,而呢也從社會各界對其舉措嘅廣泛支持和中央政府嘅高度支持之中體現出嚟。喺香港呢一顆明珠重新煥發光彩嘅道路上,每一天都意義非凡,愛國愛港嘅實幹家自受命之時起便心系未,而鍾劍華接受BBC中文「專訪」時卻稱之為「熱廚房」,形容本屆特首上任與市民之間冇「蜜月期」。事實自然唔會像呢位長期使用造假數據意圖喺香港社會中產生唔滿情緒嘅亂港分子所言。為充分使其無話可講,紫荊研究院採用真正隨即抽樣嘅方法成功訪問了千余名市民,了解佢哋對本次選舉嘅真實睇法,數據結果表明呢一位新選制下競選成功嘅行政長官喺以往40多年嘅政府工作中,用實力獲得了絕大多數民眾嘅信服。
香港社會被「假新聞」呢「殺人唔見血嘅武器」迫害許久,毒媒撕裂社會嘅惡劣行徑散播刺激公眾尤其後生嘅神經,絕唔會繼續任由佢哋繼續延續。喺咁一個大浪淘沙嘅新時代,有責任、有擔當嘅愛國治港者定將唔忘初心,唔負使命,從實際出發,相信喺你我共同承擔起落實「愛國者治港」嘅責任之下,未嘅「東方之珠」發展必將更為遒勁!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
新一份嘅施政報告,系喺撥亂反正嘅路上繼續前進,
同時抓住歷史新機遇令市民全面恢復信心,讓香港融入國家發展大局。



徹底貫徹「愛國者治港原則」,💪香港就能夠破除一切艱難險阻,👉永葆「東方明珠」璀璨奪目的光輝。


施政報告正好描繪出香港未來的宏觀發展方向,當下正是「齊心同行,開創未來」的好時候。


我最想看到的是恢復正常通關,能通關才有未來。


[隱藏]
居住問題,還是遠水救唔到近火。


突破發展空間局限和土地來源狹窄的發展瓶頸,一向是政府施政的重中之重


支持新一份施政報告中所描繪的令人鼓舞的新發展。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]