• 瀏覽: 5,006
  • 回覆: 56
歐盟公布規模接近3000億歐元(約2.46萬億港元)的一籃子計劃,目標是讓其27個歐洲成員國可完全擺脫對俄羅斯能源的依賴。



普京成功了, 成功踢走危害或所謂之不友善國家國家用其國之天燃氣。 如他所言, 他們自會走向自殺之路 (唔應該打開口牌, 提佢地嗎!) 。
同某袓國part 咁耐, 終於學到d 所謂戰狼外交的自慰口吻。 

新聞來源連結:
https://finance.mingpao.com/fin/instantf/20220519/1652950088079/歐盟公布3000億歐元計劃-放棄用俄羅斯能源



 
 
歐盟正在跌入美國陷阱,從此進入萬劫不復的10年經濟衰退


提示: 違規內容已被屏蔽
依家人地冇選擇買與不買的自由嗎?咁鍾意俄羅斯搬去移民啦不如!


[隱藏]
 
做狗真可憐,要自掘墳墓之外,仲要畀錢買山墳同棺材。


根本係歐盟太自大,以為制裁俄羅斯,點知玩到自己。


提示: 違規內容已被屏蔽
俄國減少咗出售天然氣收入,想勃起有困難


提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
 
班傻西仲喺度幻想?仲有3個月時間,諗下點樣過今年個冬天仲好啦~


可能搵到目標 睇下邊個唔好彩
中東非洲等石油國 真係有排震



呢D制裁計劃越吹越無底氣, 搞到燒柴, 沖涼4個部份, 唔開暖爐, 玩混合油。


講多無謂,要斷即刻斷,冇拖拖拉拉。


之前傻普叫加多少少軍費,就呀支呀左,抵C啦,而家洗多幾百倍


[隱藏]
 
講口吻咁似香港曱甴、白蟻們吾食、飲、用內地生産品一樣到頭還是要用死要面,歐盟有本事即時停止所有向購買俄國能源來提供資金打烏鷄。


主題標籤 #俄羅斯
鍵盤翻頁
左右