• 瀏覽: 45,468
  • 回覆: 389
  • 分享: 29
+4

食衞局局長陳肇始傳很可能不會留任下屆政府,外界亦對新重組後的醫務衞生局抱有更大期望,希望可以控制疫情。據《巴士的報》引述政圈人士透露,港大深圳醫院院長盧寵茂是醫衞局局長的熱門人選。




下屆政府組成新的醫務衞生局,據《巴士的報》引述政府內部人士認為,由有威望的醫生出任新局長職位,較易統合界別內不同專業的利益,成功機會較大。有熟悉盧寵茂的人士稱,盧寵茂一直希望運用其專業知識,服務香港,相信他願意出任局長的機會不低。




有政界人士指,盧寵茂自2016年起擔任港大深圳醫院院長,長期在內地工作,熟知內地抗疫政策,有助兩地溝通抗疫經驗。又指李家超在競選特首的造勢大會上邀請6名來自社會不同界別的人士上台發言,其中包括盧寵茂,亦從側面反映他受到重視。


陳肇始傳將離任,盧寵茂被指有機會出任醫衞局局長。資料圖片


陳肇始傳將離任,意料中事

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1838739/即時-港聞-陳肇始傳將離任-據報盧寵茂或出任醫衞局局長



佢一早就應該返鄉下耕田啦


盧醫生願唔願意做? 以盧醫生現時收入肯定高過做局長好多


腳力非常差, 容易跌倒


[隱藏]
盧寵茂係藍絲,香港醫護黃到金,多數都會拖佢後腿。


無恥就話要開香檳啫!禁堂食搞到D人落雨通街食飯!防疫一塌糊塗!唔係嘛?范某咁快玩完?

[ 本帖最後由 tomymt 於 2022-5-19 18:10 編輯 ]



引用:
原帖由 lam4451 於 2022-5-19 17:57 發表
盧寵茂係藍絲,香港醫護黃到金,多數都會拖佢後腿。
希望黃屎自己辭職啦



系時候清瘀血了


引用:
原帖由 愛1c蛋 於 2022-5-19 17:55 發表
盧醫生願唔願意做? 以盧醫生現時收入肯定高過做局長好多
醫管局肯定唔少嘢!支持!



[隱藏]
引用:
原帖由 victorkc 於 2022-5-19 17:59 發表
系時候清瘀血了
一早就應該清走晒班黃官啦。



一件垃圾換另一件垃圾做,有咩分別


林鄭都撐都佢盡, 比佢做完任期, 其他人一早炒左佢.


陳肇始一早就應該要換啦,系通關方面一直拖延


點解唔搵袁國勇,經過十幾廿年由沙士及新冠抗疫,可能公信力更強。


[隱藏]
一早要啦護士好難領導一班醫生


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]