• 瀏覽: 23,965
  • 回覆: 127
  • 分享: 5
德媒5月8日刊文指,歐盟宣布第5輪針對俄羅斯的制裁時,俄羅斯經濟似乎終於陷入困境,但4週過後,俄石油出口已恢復烏克蘭戰爭前水平,這主要是因為希臘。《世界報》(WELT)指,儘管歐洲、美國和英國等停止與俄羅斯航運業的聯繫,多國港口拒絕俄羅斯船隻,但希臘航運業卻繼續擴大與俄羅斯的生意。報道指,對俄石油賣家而言,由於石油管道出口量愈來愈少,俄能源企業不得不把原油裝到油輪上並繞過半個地球去尋找買家,海運變得尤為重要,而希臘作為全球最大船東國,正相應地因此受益。4月份從俄羅斯港口出發的190艘油輪中,多達76艘懸掛希臘國旗。

在烏克蘭首都基輔成立的俄羅斯油輪追蹤小組,其在blood-oil.today網站公布的實時數據顯示,截至18日下午5時,自俄羅斯2月24日侵烏以來,俄羅斯平均每天出口5,931,085桶原油,價值651,018,916美元,倘把這些石油出口收入換算成武器裝備,俄羅斯能購買4.3萬輛坦克、6,500萬支AK47突擊步槍或1,740億發子彈。數據顯示,最經常接納俄羅斯油輪的國家是荷蘭、中國和土耳其,印度、意大利、韓國、希臘和法國等緊追其後,而德國則排名第13,每天從俄羅斯購買87,322桶原油。


呵呵。早幾年希臘仲係歐豬之中最廢果隻豬。估唔到今次咁醒,借機發下財!

希臘:烏克蘭打生打死係你既事。我有機會揾真銀,點解唔去馬?

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/即時國際/771659/德媒-歐盟制裁下俄羅斯石油運輸仍幾乎毫無阻礙-主因是一國家



睇盧布匯率就知實際情況


運得去希臘,即係邊d國家要?
用既唔講,怪運果個?



希臘國家經濟,有機會因俄烏戰爭而翻身


[隱藏]
一見到俄羅斯油輪追蹤小組,我就諗起之前香港一大堆什麼九唔搭八關注組😆


懸掛希臘國旗不代表該國擁有,例如懸掛巴拿馬旗的船東可以是中遠招商局。
十年前是中國打救希臘免於破產,不是歐盟,中資擁有一半港口權益。



希臘同意大利呢類歐豬五國已經嚴重財困, 仲同你歐盟玩制裁咩。


引用:
原帖由 阿聞 於 2022-5-19 13:08 發表
德媒5月8日刊文指,歐盟宣布第5輪針對俄羅斯的制裁時,俄羅斯經濟似乎終於陷入困境,但4週過後,俄石油出口已恢復烏克蘭戰爭前水平,這主要是因為希臘。《世界報》(WELT)指,儘管歐洲、美國和英國等停止與俄羅斯航運業的聯繫,多國港口拒絕俄羅斯船隻,但希臘航運業卻繼續擴大與俄羅斯的生意。報道指,對俄石油賣家而言,由於石油管道出口量愈來愈少,俄能源企業不得不把原油裝到油輪上並繞過半個地球去尋找買家,海運變 ...
希臘最大的碼頭是中國航運公司在營運



唔係希臘醒 係德國佬睇得通透 搵中間人走後門 美國歐盟都吹佢唔漲


[隱藏]
係又點喎,人地要照顧人民嘅生活嘅,點解要同你班歐豬儍瓜一齊玩死自己呀。
歐盟再咁搞落去,遲早只有散嘅命運,歐洲國家跟足歐盟嘅制裁,只有面臨衰退嘅命運。
要人地犧牲自己人民嘅利益同你歐盟一齊玩?希臘話佢倒不如脫歐好啲。



引用:
原帖由 輪皇 於 2022-5-19 13:54 發表

希臘最大的碼頭是中國航運公司在營運
希臘靠呢個碼頭起死回生



做得領導冇蠢人,只係佢本身係為國家人民定自身利益😓


歐盟話只要將49%俄油溝埋民主石油, 咁成批油就變左民主了


呢個世界不嬲有人發戰爭財 美國自己發戰爭財 唔通唔比人發財


[隱藏]
希臘只係登記註冊,實質都係歐美企業背後操作


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]