• 瀏覽: 35,663
  • 回覆: 330
  • 分享: 5
+4
美國政府宣布自行禁止反衛星導彈試驗,並呼籲其他國家盡快跟隨。

美國副總統賀錦麗到訪加州范登堡太空部隊基地時,表示希望建立有關太空的軍事行動新準則。

美國副總統賀錦麗說:「這些(反衛星導彈)試驗很危險,所以我們不會再進行這些試驗,我們是第一個如此承諾的國家。」

美方指責中俄兩國的反衛星導彈試驗對美國及其盟友的太空資產構成威脅。例如俄羅斯去年11月曾發射導彈,摧毀一顆蘇聯時代的衛星,產生逾1,600塊高速碎片,對國際太空站的美俄太空人,甚至是中國的天宮太空站,亦造成危險。

賀錦麗表示,即使是一粒沙子大小的碎片,以時速數千公里移動時,亦有能力對衛星造成嚴重損害。

關注外太空和平發展的非政府組織、美國安全世界基金會的數據顯示,自1960年代起,美、俄、中、印四國已進行十多次相關試驗,產生逾6,300塊太空垃圾。由於太空中空氣極為稀薄,太空垃圾可以圍繞地球移動長達數十年之久。

直至現時,圍繞地球的太空垃圾仍有至少4,300塊,對載人太空飛船、衛星,甚至是人類在太空未來的發展造成長遠威脅。

中美兩國對上一次試射反衛星導彈分別是2007和2008年,目的是銷毀停止運作的衛星。

而印度對上一次發射則是2019年,總理莫迪表示,是要展示印度與中美俄三國一樣,有航天大國的實力。



其他國家表示 : 踩你都on9😎🤫

新聞來源連結:
https://news.tvb.com/world/625e43bcc652e93443bee454/美國宣布自行禁止反衛星導彈試驗-籲其他國家盡快跟隨



美狗信用已經破晒產啦,
還可以自己承諾D乜9嘢呀?
亂柒麗快L啲去食藥喇!



老閪唔跟


同反華為5G一樣,
因技術已落後於中俄



[隱藏]
應該先反對將衞星用於軍事用途先。
又要利用衞星既技術攻打你。
又唔比人射你衞星落離。
好似某D人咁,又要犯法,又唔淮你捉佢。
真係無賴。

[ 本帖最後由 1q2w3e4r5t 於 2022-4-19 19:15 編輯 ]



不如籲其他國家盡快跟隨無限印鈔


美國佬信用破產


自己做唔到咁嘅技術
但又怕對家射低自己衛星
又吹雞叫人一齊唔好發展



下任個痴線佬上台又推翻晒。


[隱藏]
引用:
原帖由 paulchen 於 2022-4-19 19:17 發表
自己做唔到咁嘅技術
但又怕對家射低自己衛星
又吹雞叫人一齊唔好發展
佢會要人唔做,但自己偷偷做

咪好似制裁俄羅斯咁,自己偷偷入油



仲信你美狗說話嗰個真係白癡加on dodo,美狗已經信譽破產。


自己不停射衛星,但全世界也不能打衛星?


美國最虛偽醜陋叫別國唔好試驗


比D誠意,簽左禁止生物武器條約先啦!


[隱藏]
美國唔亡,人類滅亡,美國知自己力量下降,要攬炒地球




主題標籤 #俄羅斯
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]