• 瀏覽: 556
  • 回覆: 5
  • 分享: 1
一路都想打仗嘅漂亮國同烏克蘭喜劇演員總統唔知會唔會就咁罷休呢?



俄羅斯克里姆林宮發言人佩斯科夫(Dmitry Peskov)4月6日稱,俄方希望通過談判,結束在烏克蘭的特別軍事行動。

佩斯科夫6日接受法國LCI電視頻道訪問時表示,希望烏克蘭能夠同意俄方談判代表團提出的條件,並期望通過談判結束特別軍事行動。

他又指,俄軍從基輔地區撤出是一種善意的姿態,旨在為俄羅斯與烏克蘭的談判創造有利條件。
佩斯科夫稱,俄烏談判進程仍在繼續,但比預期中更加拖泥帶水,俄方希望看到來自烏克蘭方面的更多進展。他引述俄外交部長拉夫羅夫(Sergei Lavrov)指出,俄烏談判每次都給人留下一種印象,就是每次有理由在談判中取得有限度的進展時,就會出現阻礙談判的情況。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/756158/烏克蘭局勢-克宮-俄冀通過談判結束在烏軍事行動



最大的問題係美國係度阻頭阻勢。


引用:
原帖由 飛天盒仔 於 2022-4-7 14:31 發表
一路都想打仗嘅漂亮國同烏克蘭喜劇演員總統唔知會唔會就咁罷休呢?

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20220407/588669690696437760280631.jpeg/UeNYihPwGcs4DCF_RiGyrJIOpj7oENV-rgBOBa4ATgU?v=w1280r16_9 ...
佢屌緊老尾



老尾最唔想你地停火


[隱藏]
最重要美國唔想俄烏咁快停火..


美國未賣夠石油,天然氣,過期軍火,邊有咁快完


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]