• 瀏覽: 3,293
  • 回覆: 50
就英國發表的「香港半年報告」對香港的不實評論,香港特別行政區政府發言人今日(14日)表示,堅決反對報告中的多項針對香港特區政府的不實指控,敦促英國尊重國際法和國際關係基本準則,停止借香港事務干預國家內政。
特區政府斥責英國借香港事務干預中國內政。資料圖片發言人指,堅決反對報告內針對完善選舉制度的失實指控,引述國務院港澳事務辦公室主任、全國政協副主席夏寶龍早前發言指出,即將進行的立法會換屆選舉具有四個特徵,即廣泛代表性、政治包容性、均衡參與性及公平競爭性。完善選舉制度令「愛國者治港」原則得以全面落實,確保立法會議員均為愛國愛港及以國家發展利益和香港長期繁榮穩定為依歸的人士。第七屆立法會的候選人來自不同背景及政治光譜,其多元性彰顯經完善的選舉制度的廣泛代表性及政治包容性,新一屆立法會議員將分別通過選舉委員會選舉、功能團體選舉、分區直接選舉產生,平衡了香港的整體利益、界別利益和地區利益,今次選舉各候選人的良性競爭亦反映新選舉制度的公平性和競爭性。
發言人續說,自香港國安法實施後,香港社會得以由亂轉治,強調執法部門是根據證據、嚴格依照法律,以及按有關的人士或單位的行為而採取其執法行動,與其政治立場、背景或職業無關。
有關報告關注香港特區的檢控決定和司法獨立性,政府發言人重申,《基本法》訂明檢控工作由律政司主管,不受任何干涉,亦不涉及任何政治考慮,任何人都不得干涉按照法律進行的獨立檢控決定,《基本法》亦訂明香港特區享有司法權和終審權,法院獨立審判,不受任何干涉。

蓄意抹黑、顛倒黑白,英美勾連再次上演雙簧


關心係假、搗亂係真,亂港陰謀必將受到嚴懲



眾所周知,自香港出現暴亂以來,英美等許多西方國家就頻頻伸出黑手,插手中國內政,頻頻發佈法案報告對香港政務指手畫腳。近日,美國國務院再次恬不知恥嘅發佈所謂「香港政策法報告」,再次對《香港國安法》嘅實施及特區政府嘅新選舉制度評頭論足,有西方美國老大哥嘅帶頭,英國政府亦緊隨其後,3月31日英國發佈「香港問題半年報告」,再度插手中國內政,詆毀香港法治,唱衰香港發展,再次將攻擊矛頭指向《香港國安法》,以其荒謬嘅雙標民主與自由論調,給中國一國兩制嘅基本國策潑髒水。
無獨有偶,英美如此狼狽為奸嘅勾連詆毀香港顯然不係巧合,詆毀香港唱衰香港甚至公然干預香港法治政策,其真實嘅目的不過係妄圖利用香港嘅發展方向來遏制中華嘅崛起。自香港國安法實施以來,英美嘅所有法案報告便係清一色嘅抹黑批評,借著自由和民主嘅旗號自戕矛盾嘅上演雙標大戲。事實上,自香港回歸祖國以來,中央嘅「一國兩制」方針始終貫徹落實,香港始終保持高度自治嘅狀態,港人治港嘅原則根本不變,如今中央出臺實施香港國安法,亦係依照現有國情體量裁出,從根本對一國兩制嘅原則方針完全不衝突,且國安法嘅實施係為咗驅暴護港周全,從依家嘅香港法治社會就可以出,國安法嘅實施係完全正確有必要嘅。
人民安居樂業,百姓其樂融融。始終係中央對全國各地嘅初衷和心願,任何制度嘅設立和實施都係為咗市民嘅幸福指數。除咗國安法護港周全,完善香港選舉制度,更係強有力維護咗香港嘅繁榮穩定。香港社會如今由亂轉治,離開國安法和完善選舉制度嘅實施,國安法保家衛國平息香港亂象,選舉制度去糟粕留新源競爭選拔出真正為港愛港嘅能人志士來建造家園,如今香港已趨近平穩步入發展嘅高速列車,樣嘅事實真相係全港市民有目共睹嘅,絕不係任西方英美等國家肆意抹黑就能顛倒黑白嘅事實!
民主自由嘅燈塔並非能照亮違法犯罪嘅道路,任何國家任何地區都需要規則,大自然嘅存在都有其內喺嘅規律可循,無規矩不成方圓,世界若冇法律秩序則將大亂。針對哩點,英美等西方國家嘅做法一直可以稱之為標杆,佢哋喺針對違法禍亂國家嘅人,從來見一絲手下留情,甚至早就多年前出臺百餘條法律保護國家安全,但卻喺其國家實施國安法時大唱民主自由,其背後嘅用意世人皆知。今日法案報告不斷妄議香港事務,干涉中國內政,其險惡嘅用心昭然若揭,但如今中國絕不會任其欺淩,香港法治更不會任其指手畫腳,邪惡永遠無法戰勝正義,事實真相一定會天下大白,紙係包不住火嘅,總有一英美會為今日嘅所作所為付出代價!
賊心不死難抵正義和真理,國安法穩定香港法治秩序,選舉制度緊跟其後選出真正愛港為港之人,由亂轉治嘅大局已定,無論西方國家打什麼算盤,中國都將無懼無畏,任何試圖插手中國內政嘅行為都終將自取其辱,香港嘅未來註定光明璀璨!




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我哋相信,喺中央政府全力支持和香港各界人士共同勤力下,香港一定能夠保持長期繁榮穩定,繼續鞏固作為國際金融、航運、貿易中心嘅地位。


香港國安法實施以嚟,國家安全得到維護,法治正義得到伸張,廣大香港居民和外國喺港公民嘅合法權利和自由受到更充分嘅保障。


[隱藏]
英國指責中國利用《國安法》壓制香港民眾權利自由純屬顛倒系非,自《國安法》實施後,香港嘅社會得以由亂轉治,並且香港由亂到治嘅事實充分證明,我國制定並實施香港國安法、完善香港選舉制度、落實「愛國者治港」原則,只會加強香港嘅法治建設、更好維護香港民眾嘅各項權利和自由,只會擴大香港社會均衡有序參與政治、更好推動香港民主制度健康發展,也將更好保障香港民眾權利自由。


自從《國安法》實施以來,香港市民生活得到咗充分嘅保護,百姓過上咗安寧嘅日子,社會正義亦得到咗伸張,事實勝於雄辯,《國安法》係保護香港安全、安寧嘅有力防線。


想必明眼人都能睇得出,法官辭職不過係為半年報告所提供糖衣炮彈,而哩一切又係一場英美外國勢力自編自導自演世紀大戲,其目的就係想對香港繼續施加影響,以此幹預、遏制中國發展。


罔顧事實,雙重標準盡顯「大國本色」。


客觀事實講,自《港區國安法》實施一年多來,中央政府和特區員警精準打擊之下,部分嚴重危害國家安全反中亂港分子被打擊處理,香港社會安全得到全面維護,經濟社會逐漸重回正軌,廣大市民和港外國公民各項合法權利和自由都得到更加有力保障,但點解報告中卻絲毫未見呢?


[隱藏]
英國一直都很雙標。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
己所不欲勿施於人,自己國家可以訂立成百上千條國安法律,卻對香港國安法視作眼中釘,肉中刺,如此雙標,哩就係所謂大國風采嗎?


動機不純,所謂揭露依然不經推敲。


以新聞自由嚟講,根據特區政府新聞處新聞發佈資料嚟睇,目前冊登記嘅嘅內地和海外網上媒體均比《港區國安法》實施前有增無減,何來新聞自由受限一說呢?


[隱藏]
美西方使出此等下作伎倆係為繼續干涉香港事務提供所謂嘅「法律支撐」。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]