• 瀏覽: 3,203
  • 回覆: 15
行政長官林鄭月娥宣布,不會參與第六屆行政長官選舉,她在6月30日完成任期後,將會結束42年政府服務生涯。在餘下約3個月任期,會辦好特首選舉及政府換屆交接等工作。 林鄭月娥說,去年年初已向中央表達不尋求連任的意願,得到中央的理解及中央,強調相關意願完全基於家庭考慮,形容家庭是她人生最重要的部分。 被問到有報道指政務司司長李家超將會參選,林鄭月娥說,無收到任何官員辭職,不方便評論參選特首人士。她寄語,下屆特首參選人,都有每屆特首的客觀特質,履行雙負責制,維護一國兩制。



林鄭常常今日打倒昨日決定, 佢過幾日會否又話角逐連任?

新聞來源連結:

https://hk.news.yahoo.com/林鄭月娥-基於家庭考慮不參與行政長官選舉-042833142.html



走啦你,害到香港死傷慘重。 香港日日死咁多人,佢仲笑笑口開記招。


佢仲痴心妄想連任嗰下先奇怪


國內抗疫不力的高幹都被炒魷


林鄭攞世界第一,仲可留任,先冇天理!



被中央勸退不要連任


[隱藏]
夠鐘返屋企,好行夾唔送,pk 


岩既,佢應該提早退休


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
林太夠鐘返屋企煲湯啦.


日日比人小露寶當然係基於家庭考慮(為年老母親着想)


[隱藏]
引用:
原帖由 QingKing 於 2022-4-4 13:45 發表
行政長官林鄭月娥宣布,不會參與第六屆行政長官選舉,她在6月30日完成任期後,將會結束42年政府服務生涯。在餘下約3個月任期,會辦好特首選舉及政府換屆交接等工作。 林鄭月娥說,去年年初已向中央表達不尋求連任的意願,得到中央的理解及中央,強調相關意願完全基於家庭考慮,形容家庭是她人生最重要的部分。 被問到有報道指政務司司長李家超將會參選,林鄭月娥說,無收到任何官員辭職,不方便評論參選特首人士。她寄語, ...
叫我都唔會做,吃力不討好的工作。



引用:
原帖由 求勝心切 於 2022-4-4 13:48 發表
走啦你,害到香港死傷慘重。 香港日日死咁多人,佢仲笑笑口開記招。
根本就唔洗佢日日出來見記者張竹君巳經可以,起碼衛生方面佢點都專業過大獎師太777,黑暴那時又唔見你出來鬧班友仔,當時唔出來做乜宜家死出來??



力有不逮 非能力所及 呢個先係你要考慮嘅嘢。


港人感謝你的離開


快D走喇,耶穌多多!
搏什麼?
😠



[隱藏]
俾人起咗尾注啦


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]