• 瀏覽: 4,804
  • 回覆: 50

   行政長官林鄭月娥今日(31日)在記者會上表示,目前不是全民檢測最佳時間,但透露將會很快公佈以快速測試包,掌握目前社區感染情況。民建聯立法會議員梁熙表示,歡迎政府接納意見,認為這是以較低社會成本找出隱性患者的方法。
   梁熙表示,早於政府計劃向全民派發快速測試時,已建議採用此方法找出社區隱性患者,對於政府接納意見表示高興。對於全民快速檢測的方案,梁熙提出要盡快公佈細節,並要在復課前進行,以免市民太早用完政府派發的物資而難以參與。

                       疫情未消除不可鬆懈


                       各界共出力築牢屏障


   截至30號,香港第五波疫情單日確診人數已經連續五日回落,聽日4月1號我哋將迎嚟取消九個國家「禁飛令」嘅第一日,特首喺琴日嘅記者會上亦表示,如果疫情唔反彈、持續下降軌跡,4月21號起會分三個階段放寬防疫措施。我內心一面希望政府複常「路線圖」如期落實,因從個人角度講,每日開支喺邊度,停業壓力難以負擔;從社會角度出發,香港經濟總要發展,調查亦顯示高達6位元市民精神抑鬱,整個社會似乎都亞健康,急需改變現狀。但睇睇現實情況又忍唔住憂慮,Omicron所到之處,快速攻城掠地,尤其香港咁樣存在安老院舍同疫苗接種率低漏洞嘅城市,短短兩個月7千幾人被奪命。我唔知呢種狀況,別人點會有勇氣唔戴口罩上街,仲有人紮堆排隊搶購手錶,香港疫情走勢只係由極高水準回落到高水準,新增確診同死亡病例仍居高不下,宜家已消極鬆懈,唔怕病毒卷土重嚟?從未擔憂防疫政策放寬最終或成泡影?


   Omicron極其狡猾,傳染力極強,且現已喺全球大部分地區變異為亞型BA.2,比早先版本BA.1變異株傳染速度快75%。我知道有滴人對歐美完全躺平持羨慕心態,以為佢哋真嘅完全回到無疫情時代。但病毒並唔因為人類放鬆防控而憑空消失,相反,我從最新資料中得知,3月份歐洲國家經歷咗最新一波疫情高峰:法國、德國同英國單日新增病例超過十萬甚至二十萬,紐西蘭嘅新冠死亡率高達2.9%,且未嚟幾個星期可能會繼續攀升。對於近幾日多個國家為恢復經濟而貿然宣佈放寬防疫政策,世衛組織亦憂心忡忡提醒佢哋:要慎重考慮因此帶嚟嘅風險,並喺疫情加重嘅情況下迅速收緊相關措施。呢啲實例顯示,病毒隨時可能反撲過嚟。琴日香港新增168宗死亡病例,將近一半嚟自安老院,我哋原本嘅漏洞尚未堵住,如果大家唔打針,又無所顧忌上街、聚會,邊個又能保證香港辛苦築起嘅防疫屏障唔被打破?


   我哋有中央支援,有底氣堅持「動態清零」,亦唯有堅持「動態清零」先至可避免疫情反反復複、經濟流血不止。抗疫過程從政府到市民都唔輕鬆,但病毒同我哋宜家就係「你退我進、你進我退」嘅關係,只有目標統一、凝聚力量、堵上漏洞,我哋先至有資格爭取更多空間。近幾日我一直留意新加坡疫情相關訊息,佢選擇「與病毒共存」確系無奈之舉,但即使係被迫之舉,亦係喺具備咗超高疫苗接種率、醫療系統壓力放緩等條件滿足後先至實施。我哋分三個階段放寬防疫措施當然亦非順理成章,至少長者疫苗接種率要提高,安老院舍狀況要有所改善。政府圍繞當前「三減」「三重」「一優先」嘅工作重點,近幾日推行咗多項新嘅防疫措施:為長者同殘障人士提供上門打針服務、內地中醫專家應要求嚟港支援、為居民派發防疫包同快測包等,呢啲係喺積極堵漏洞,亦係為市民築屏障。


   千里之堤毀於蟻穴。小嘅防疫漏洞同隱患亦可能導致抗疫工作嘅失敗,只有我哋每個人都保護好自己、顧及他人,整個社會同政府共同形成強大合力,迎難而上,解決問題,堵嚴漏洞,我哋放寬防疫政策嘅期盼先至可實現。假期即將嚟臨,大家仲要繼續忍耐幾日,勿放鬆警惕、多人聚會,唔好唔戴口罩出行,尤其係老人同幼童,家人勿信網路中黑心人傳言,符合條件嘅儘快去打針!中央持續援港,特區政府負起主體責任,我哋市民亦要負一份責,為自己,為他人,亦為咗香港嘅明天更好!



[ 本帖最後由 前來污濁的桌布 於 2022-3-31 20:11 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
18歲或以上咁打了兩針後確診,第3針係幾時要打呀?一點都不明確,指引完全不足!


無論第幾多針應該越早打越好,可能帶嚟唔方便但係大前提係咪為咗大家好,如果係就必須實行,以往太多太多行前一步又又擔甲乙唔方便不如將丙丁都就甲乙,就係咁越行越慢要做就要行,唔方便或唔想做就付代價


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
又一個新變種病毒大爆發係歐美國過殺埋身,如果呢D病毒真係可以群體免疫,佢哋就唔會爆到七彩啦,香港人唔好再信西方d共存論啦,真係可以中幾次噶,真係會死人噶,港人醒了喂


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
支持禁足!支持封城!不要跨家庭


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]